    From: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kasy w salonach IDEA - co za kolejki....
    Date: Fri, 9 Jan 2004 23:53:49 +0000 (UTC)

    > pko bp ). Rozumiem, ze duzo osob chce zaoszczedzic na prowizji za zaplate
    > rachunku, ale czy czekanie 1h zeby zaoszczedzic pare zlotych?? Moglbym
    zlecic
    > stale obciazenie karty kredytowej, ale wole sam regulowac platnosci karta,
    > niz zeby idea miala zgode do obciazania karty mojej.

    Kuba, dziwię Ci się. Ci ludzie z gotówką lub VE w kolejce być może nie maja
    wyboru, ale jeśli mając KK marnujesz co miesiąc 1h w kolejce, to jest to dla
    mnie zajebista osobliwość. Z mojej KK od 2 lat są płacone 3 rachunki z Idea
    (właśnie w tym miesiącu żona zrezygnowała, więc lada moment przetestuję jak
    przebiega rozstanie) i nigdy mi się nie zdarzyła żadna wpadka czy to z kwotą
    obciążenia czy z terminem. Wyślij fax do Idei ze zleceniem obciążania KK, a
    tą godzinę wykorzystaj śjakoś pożytecznie... :^)

    Miłego dnia
    Tomek