  • 1. Data: 2004-01-08 19:09:45
    Temat: faktoring
    Od: n...@n...com (Hitch)

    Hei.

    Kto was korzysta i jaki bank polecacie?
    Zdzieraja czy oplaca sie ? Jak rolicza sie
    z bankiem "jego dzialke" ? Daja fakture i w koszty ja,czy
    jakos inaczej?

  • 2. Data: 2004-01-09 09:59:28
    Temat: Re: faktoring
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Hitch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    A po co ci to ? Po co płacić bankowi pośrednikowi za nic nie robienie ???
    Faktoring to nie jest ściąganie wierzytelności:-(
    Faktoring ma sens przy ogromnych fakturach, pewnych co do zapłaty, ale o
    odległym terminie płatności.

  • 3. Data: 2004-01-09 13:02:22
    Od: n...@n...com (Hitch)

    SP9LWH <s...@a...pl> wrote:

    > A po co ci to ? Po co p"aciae bankowi po?rednikowi za nic nie robienie ???
    > Faktoring to nie jest ?ci?ganie wierzytelno?ci:-(
    > Faktoring ma sens przy ogromnych fakturach, pewnych co do zap"aty, ale o
    > odleg"ym terminie p"atno?ci.

    No niby jest gwarancja plynnosci a w pewnym sensie zdejmujuje
    z glowy nieuczicwych klientow - przynajmniej tak powinno byc,
    ale z tego co mowisz, domyslam sie, ze w Polsce to slowo rozumiane
    jest inaczej .

  • 4. Data: 2004-01-09 13:34:41
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Uzytkownik "Hitch" <n...@n...com> napisal w wiadomosci
    > No niby jest gwarancja plynnosci a w pewnym sensie zdejmujuje
    > z glowy nieuczicwych klientow - przynajmniej tak powinno byc,

    Bank sie asekuruje np. do 90 dni. Jesli twój klient nie zaplaci ty placisz
    bankowi.
    Po co komu taki interes na zlotówki ?
    Na miliardy, a przynajmniej miliony to moze miec sens

  • 5. Data: 2004-01-09 14:32:40
    Od: n...@n...com (Hitch)

    SP9LWH <s...@a...pl> wrote:

> [...]
    > bankowi.
    > Po co komu taki interes na zlotówki ?
    > Na miliardy, a przynajmniej miliony to moze miec sens

    Wiesz,faktoring normalnie oznacza,ze
    bank zdejmuje ci martwienie sie o to,czy klien zaplaci czy nie w ogole,
    a nie w jakims tam terminie. Ja zreszta nie pytam po co mi to itd.
    tylko co oferuja polskie banki.

  • 6. Data: 2004-01-09 16:45:18
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > tylko co oferuja polskie banki.

    Ja próbowalem w kilku bankach.
    Faktoring pelny (czyli taki jak piszesz) zrealizuja tylko wtedy, gdy
    wywiadownia dostarczy im informacji, ze kontrahent placi terminowo. Inaczej
    umowa moze byc co najwyzej na faktoring niepelny.

    Tobie jest potrzebna firma windykacyjna oferujaca m.in. faktoring , a nie
    bank

  • 7. Data: 2004-01-09 17:17:21
    Od: n...@n...com (Hitch)

    SP9LWH <s...@a...pl> wrote:

> [...]
    > wywiadownia dostarczy im informacji, ze kontrahent placi terminowo. Inaczej
    > umowa moze byc co najwyzej na faktoring niepelny.

    To chyba tylko w Polsce.

    > Tobie jest potrzebna firma windykacyjna oferujaca m.in. faktoring , a nie
    > bank

    No skoro tak piszesz, a ile biora i kogo mozesz polecic?

  • 8. Data: 2004-01-10 12:42:23
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > To chyba tylko w Polsce.
    Przeciez o Polsce rozmawiamy:-(

    > No skoro tak piszesz, a ile biora i kogo mozesz polecic?

    Nie znam nikogo, kto obsluzy dowolnego "zlodzieja biznesmena":-(
    Nawet firmy oferujace pelny faktoring nie przyjma kazdej faktury.
    Najpierw klient jest sprawdzany.