  • 1. Data: 2004-01-08 19:26:01
    Temat: ePKO, he, he
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Wczoraj o polnocy skonczyla sie waznosc certyfikatu Verisign, ktorym
    jest podpisany certyfikat stron ePKO... Niby nic takiego, ale...
    8-)

    MJ

  • 2. Data: 2004-01-08 19:34:45
    Temat: Re: ePKO, he, he
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Wczoraj o polnocy skonczyla sie waznosc certyfikatu Verisign, ktorym
    > jest podpisany certyfikat stron ePKO... Niby nic takiego, ale...
    > 8-)
    >
    > MJ

    Coś mi się wydaje, że kolega nie czytał postów z dzisiejszego ranka.
    Zostało empiryczynie stwierdzone, że przypadłość dotknęła:
    1)BZWBK
    2)SOLO
    3)LUKAS
    4)...

    KJ
    :-)

  • 3. Data: 2004-01-08 20:36:23
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > Coś mi się wydaje, że kolega nie czytał postów z dzisiejszego ranka.

    A bardzo byc moze... 8-)

    > Zostało empiryczynie stwierdzone, że przypadłość dotknęła:

    Wszyscy w tym samym miejscu widac kupili. A jak cos ma waznosc 7 lat,
    to sie zapomina.

    MJ
    PS. Mnie tez sie zdarzylo, ale na stronie niekomercyjnej, a certyfikat
    i tak byl self-signed...