  • 31. Data: 2021-10-20 19:04:32
    Temat: Re: Karta wypukła czy płaska?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:e5e8b264-166a-45dc-9b15-7aa1140f349cn@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Złodziej to ma dobre oko - a ja powoli sczytać nie mogę (na
    > ostatnim badaniu okresowym pani okulistka podsunęła mi tekst pod
    > nos i pierwszy raz w życiu doświadczyłem, jak to jest, gdy nie
    > widzi się z bliska - ale musiałem mieć minę...).

    Jest to straszny czas. Choć w okularach wygląda się mądrzej
    To dzięki nowym okularom z Polski trafiłem do gazety ;)

    Nie widać nic na smatfonie, nie widać cen w sklepie
    rozmiarów ubrań, jedzenia, zarostu, siwych włosów i
    mordy zrytej kraterami jak Księżyc.

    Matka natura zadbała żeby nasze żony wyglądały nadal pięknie ;)

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 32. Data: 2021-10-20 20:04:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 20 października 2021 o 18:30:01 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Poszukam w domu wśród historycznych kart, który to bank pierwszy i kiedy mnie taką
    niespodzianką uraczył.

    Pierwszy był mBąk - visa z lutego 2015, mc z lipca 2015 (ta ważna 5 lat). Potem
    kantor aliora - mc euro - sierpień 2016 - i mc citka priority grudzień 2016.

  • 33. Data: 2021-10-20 20:34:14
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Pierwszy był mBąk - visa z lutego 2015, mc z lipca 2015 (ta ważna 5 lat). Potem
    kantor aliora - mc euro - sierpień 2016 - i mc citka priority grudzień 2016.

    Ale co? Że tłoczona ale z napisem "electronic use only"?

  • 34. Data: 2021-10-20 20:52:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 20 Oct 2021 20:34:14 +0200, w <61706125$0$526$65785112@news.neostrada.pl>,
    cef <c...@i...pl> napisał(-a):

    Ślicznie sobie rozmawiacie, ale nadal nie wiemy dlaczego akurat musi być
    wypukła? :)

  • 35. Data: 2021-10-20 21:32:04
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 20 października 2021 o 20:56:30 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Wed, 20 Oct 2021 20:34:14 +0200, w <61706125$0$526$6578...@news.neostrada.pl>,
    > cef <c...@i...pl> napisał(-a):
    >
    > Ślicznie sobie rozmawiacie, ale nadal nie wiemy dlaczego akurat musi być
    > wypukła? :)

    Pytaj OP, to on potrzebuje ;P

  • 36. Data: 2021-10-20 21:41:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 20 października 2021 o 20:35:03 UTC+2 cef napisał(a):

    kantor aliora - mc euro - sierpień 2016 - i mc citka priority grudzień 2016.

    > Ale co? Że tłoczona ale z napisem "electronic use only"?

    Nie, te co opisałem, to moje pierwsze tłoczone debetówki - ale bez napisu "electronic
    use only".
    Tłoczona z takim napisem to tylko w skarbonce - a przynajmniej na renderze widziałem.

    W tym czasie dostawałem też płaskie, z VW.
    A w 2017 z lion's płaską - ale dlatego, że "pionowa".

    Od 2018 multum debetówek - i wszystkie tłoczone.
    No, tylko inteligo dało (na siłę) płaską.

    Ale żadna, od czasu visy electron z mBąka (płaskiej), nie miała napisu "electronic
    use only".
    Nawet te płaskie.

  • 37. Data: 2021-10-20 21:52:14
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Ale żadna, od czasu visy electron z mBąka (płaskiej), nie miała napisu "electronic
    use only".
    > Nawet te płaskie.

    Taki napis miały płaskie debetówki z mBanku i Inteligo (visa electron)
    miałem też taki na karcie VE fortisu i Maestro BPH - te karty akurat
    fizycznie
    odkopałem w pudełku. Wydaje mi się 20 lat temu sporo kart miało
    taki napis - jakieś LGnety czy Lukasy.

  • 38. Data: 2021-10-20 21:52:58
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-20 o 20:52, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > cef <c...@i...pl> napisał(-a):
    >
    > Ślicznie sobie rozmawiacie, ale nadal nie wiemy dlaczego akurat musi być

    Przecież już ktoś napisał, że lepsza jest wypukła niż płaska.
    Nawet jeśli tylko do zabawy :-)

  • 39. Data: 2021-10-20 22:08:15
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > A co z napisem "electronic use only" na wypukłej debetówce skarbonki?

    Taka karta to chyba tylko na renderach istniała.

    MJ

  • 40. Data: 2021-10-20 22:39:47
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 20 października 2021 o 21:53:17 UTC+2 cef napisał(a):

    > Przecież już ktoś napisał, że lepsza jest wypukła niż płaska.
    > Nawet jeśli tylko do zabawy :-)

    A szczególnie, jeśli nie karta ;>