  • 1. Data: 2021-10-18 00:22:55
    Temat: Nowy banknot
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Wkrótce zostanie wydany nowy 20zł banknot, fuj:
    https://biznes.interia.pl/waluty/aktualnosci/news-ba
    nknot-godny-pozalowania,nId,5587698

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2021-10-18 15:49:28
    Temat: Re: Nowy banknot
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2021 00:22:55 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):
    > Elo
    > Wkrótce zostanie wydany nowy 20zł banknot, fuj:
    > https://biznes.interia.pl/waluty/aktualnosci/news-ba
    nknot-godny-pozalowania,nId,5587698

    IMO - nawet ładny, i jakis taki "bogaty".

    Ale 80 tys ? edycja kolekcjonerska ...

    NBP to sprzeda/rozprowadzi po 20zl, czy po cenie rowniez
    kolekcjonerskiej ?

    J.

  • 3. Data: 2021-10-18 18:12:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-18 o 15:49, J.F. pisze:

    > NBP to sprzeda/rozprowadzi po 20zl, czy po cenie rowniez
    > kolekcjonerskiej ?

    To element walki z inflacją.
    NBP liczy, że opozycja wykupi i zniszczy :-).

  • 4. Data: 2021-10-19 14:45:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel" napisał w wiadomości grup
    cef

    >Jedni w ramki oprawią, innymi zniszczą...

    Tez sposob na inflacje.

    >W obu wypadkach NBP niczego nie zyska, bo niemal na pewno koszty
    >produkcji ;) są wysokie... Ile kosztowało logo NBP?... Można tym
    >wytapetować ściany... ;)

    No nie wiem - banknoty sa chyba tanie.
    Ale ... ile artysta dostal za projekt ?
    I ktory to artysta :-)

    >Gromadzę ciężki szmal na czarną godzinę...

    Krugerandy ? :-)

    >Wkrótce puszka z dyszkami będzie tak ciężka, że nie zdołam jej
    > podnieść...
    >Gdybym tak gromadził jednogroszówki, miałbym na podłogi w średnim
    >domu...

    1gr to moga byc faktycznie cenne, po cenie zlomu.
    Ale zniszczyc nie mozna.

    J.