  • 1. Data: 2021-10-19 22:18:31
    Temat: ch mnie zbudziły o 8oo
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    w Polsce była 9oo czyli od 9oo można ludzi nękać?

    chcieli mi pomóc choć nie mam żadnych długów ;)

    https://www.antychwilowka.pl/2021/03/13/ulga-od-dlug
    u/

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2021-10-20 12:21:41
    Temat: Re: ch mnie zbudziły o 8oo
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 19 października 2021 o 22:17:17 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > w Polsce była 9oo czyli od 9oo można ludzi nękać?
    >
    > chcieli mi pomóc choć nie mam żadnych długów ;)
    >
    > https://www.antychwilowka.pl/2021/03/13/ulga-od-dlug
    u/

    Do mnie też dzwonią, i to z różnych numerów, gnojki.
    Trzeba wcisnąć 1 a potem 9 (dwa razy, bo przy razie nie załapuje) - wtedy obiecują
    wypisanie z bazy w ciągu tygodnia.
    Niech jeszcze spróbują zadzwonić to uokik i uodo się nimi zajmie.

    Ale to nie tylko takie gnojki stosują robo-dzwonienie - robi tak też np. żubr -
    zrównując się z nimi w ocenie.

  • 3. Data: 2021-10-26 11:46:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co to za kod?
    Do mnie wydzwaniają na okrągło z jakimiś usługami medycznymi - raz w życiu poszedłem
    na jakąś prezentację zaciekawiony tematem i się
    zaczęło, ale dzwonią na stacjonarny który był w książce ze 20-30 lat temu, ponoć to
    też bywa źródłem.

    -----

  • 4. Data: 2021-10-26 13:46:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 26 października 2021 o 11:46:52 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Co to za kod?

    Żadna tajemnica - po prostu wciskasz, co mówią:
    "Jeśli jesteś zainteresowany wciśnij 1" - to chciałem się ponabijać, bo nudziło mi
    się na przystanku
    "Jeśli chcesz wykasować swój numer z naszej bazy, wciśnij 9" - po pierwszym
    wciśnięciu nie ma reakcji, więc radzę, by wcisnąć drugi raz - wtedy jest komunikat,
    że w ciągu tygodnia wykasują.

> [...]
    poszedłem na jakąś prezentację zaciekawiony tematem i się
    > zaczęło, ale dzwonią na stacjonarny który był w książce ze 20-30 lat temu, ponoć to

    Źródłem jest teraz wszystko - dziś zadzwonili na dwa firmowe z jakimiś szczepieniami.
    Ciekawe, czy do szefa i pani księgowej też dzwonili ;>
    Na jednym powiedziałem, że to skandal, że jak się jest starszym niż 80 to się nie
    jest w największej grupie ryzyka, a ja mam 94.
    Na drugim, że nie jestem w mazowieckiem.
    Ciekawe, które będzie skuteczniejsze.
    Kolejny etap to umawianie się i nieprzychodzenie - o matko, namolni wtedy są, "a może
    ktoś na zastępstwo?" (w sumie to nawet miałem zamiar pójść, ale dziecko się
    rozchorowało).
    Ostatni to pójście i zadawanie niewygodnych pytań (np. w jak sposób ten pulsoksymetr,
    który dają na prezent, jest "urządzeniem ratującym życie").

    W bankach też handlują - z citka (czy też z tych "agentów", którym zlecają sprzedaż)
    są najgorsi, po założeniu u nich KK zaraz miałem jakieś telefony o super-inwestycjach
    - ponabijałem się z gościa i odpuścił.

  • 5. Data: 2021-10-27 09:30:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przenigdy tego menu nie usłyszałem, w rozmowach do mnie nie występuje :-((

    -----

  • 6. Data: 2021-10-27 09:41:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 27 października 2021 o 09:30:36 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Przenigdy tego menu nie usłyszałem, w rozmowach do mnie nie występuje :-((

    To było rzeczywiście tylko w tej "uldze od długu".

  • 7. Data: 2021-10-27 11:41:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 27 października 2021 o 09:41:04 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > To było rzeczywiście tylko w tej "uldze od długu".

    Ale nie martw się, do Ciebie też w końcu zadzwonią i będziesz mógł wypróbować ;>

  • 8. Data: 2021-10-27 12:58:58
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > W bankach też handlują - z citka (czy też z tych "agentów", którym zlecają
    sprzedaż) są najgorsi, po założeniu u nich KK zaraz miałem jakieś telefony o
    super-inwestycjach - ponabijałem się z gościa i odpuścił.

    Kiedyś różne banki mnie nagabywały, że chętnie mi skonsolidują wszystkie
    kredyty jakie mam.
    Jak mówiłem, że do skonsolidowania mam jeden hipoteczny z marżą 0.99% to
    od razu wymiękali :)
    P.G.

  • 9. Data: 2021-10-27 13:21:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ich niedoczekanie, żebym tak długo dotrwał ;-))

    -----

  • 10. Data: 2021-10-27 14:07:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 27 października 2021 o 13:22:11 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Ich niedoczekanie, żebym tak długo dotrwał ;-))

    Oj, żebyś się nie musiał za szybko do grobu położyć - z komputerem nie wygrasz...

    Jak w tym kawale:
    Teściowa mówi do Masztalskiego:
    "Ty taki niedobry dla mnie jesteś, ale chociaż załatwiłbyś mi miejsce na Powązkach."
    Masztalski oburzony, że teściowa tak źle o nim mysli, pojechał do Warszawy.
    Wraca następnego dnia: "Miejsce masz załotwione!"
    Teściowa ucieszona, ale Masztalski dodaje: "Ale musi się mamusia pośpieszyć, bo do
    środy aktualne."