  • Data: 2021-10-20 21:41:20
    Temat: Re: Karta wypukła czy płaska?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 20 października 2021 o 20:35:03 UTC+2 cef napisał(a):
> [...]
    kantor aliora - mc euro - sierpień 2016 - i mc citka priority grudzień 2016.

    > Ale co? Że tłoczona ale z napisem "electronic use only"?

    Nie, te co opisałem, to moje pierwsze tłoczone debetówki - ale bez napisu "electronic
    use only".
    Tłoczona z takim napisem to tylko w skarbonce - a przynajmniej na renderze widziałem.

    W tym czasie dostawałem też płaskie, z VW.
    A w 2017 z lion's płaską - ale dlatego, że "pionowa".

    Od 2018 multum debetówek - i wszystkie tłoczone.
    No, tylko inteligo dało (na siłę) płaską.

    Ale żadna, od czasu visy electron z mBąka (płaskiej), nie miała napisu "electronic
    use only".
    Nawet te płaskie.