  • Data: 2021-10-19 17:45:51
    Temat: Re: Karta wypukła czy płaska?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 19 października 2021 o 17:23:27 UTC+2 Michał Jankowski napisał(a):

    > Citek wszystko daje płaskie, kredytówki też. Gorzej niż płaskie, dane są
    > tylko małym drukiem z tyłu.

    Imię i nazwisko na awersie jest.
    A ten druk z tyłu nie taki mały - data ważności taka sama, no, może numer karty
    trochę mniejszy, ale za to dużo wyraźniejszymi literami (białe i bold) - szczególnie
    w porównaniu z tłoczonymi ze zdartym sreberkiem na takich pstrokatych kartach jak np.
    mBąkowa pol'and'rock albo takich głupich we wzorki mono jak platyna z bnpp albo
    santander 1-2-3.

    Mi jeszcze w lutym citek wznowił platynę wypukłą - ale już jako MC, więc nie ma
    "member since" :(
    A na visę nie chce mi się już wymieniać (zresztą mam dwie inne platyny visy).

    > Z PKO dostałem debetówkę jeszcze wypukłą.

    A ma napis "electronic use only"? ;>