    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 19 Oct 2021 08:41:42 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Karta wypukła czy płaska?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 19 października 2021 o 17:22:42 UTC+2 Wojciech Bancer napisał(a):
    > On 2021-10-19, Dawid Rutkowski wrote:
    >
    > [...]
    > A tak btw to bardziej exclusive są teraz płaskie, metalowe. ;)
    > Ale u nas tylko PKO BP taką wydaje.

    Hmm, chyba getout też taką ma. Tzn. ten niby "noble".
    Na pewno miał lion's - i to jeszcze wyciętą w kształt głowy lwa - widziałem przez
    szybkę w gablotce (a potem w ankiecie miałem pytanie, czy mi tą kartę pani - taka
    średnio ładna, ale mieli tam i naprawdę ładne - pokazała, jak do oddziału wszedłem -
    a wejść tak z ulicy nie można było, trzeba się było umówić - więc nawet buty
    wyczyściłem ;) - ciekawe było też to, że nie było chyba na niej żadnych danych, chyba
    nawet numeru nie było. Ale dawali do kompletu też zwykły plastik (hmmm, ciekawe, czy
    miał ten sam numer?).

    Najbardziej mnie ciekawi jak w tych metalowych zrobili pikacza. Ta z lion's ZTCP nie
    miała.

    A jaka to?