  • Data: 2019-06-14 16:31:48
    Temat: Re: Kantor Aliora schodzi na psy !
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-14, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    [...]

    USD|EUR -> PLN
    >
    > Euro obecnie spada i stąd można się zdziwić i pomylić.
    > Dolar spadał, ale się ustabilizował.
    > visa jest szybka i w danym dniu podaje już rano kurs dla tego dnia.
    > NBP średni ogłasza ok. południa - dziś to 4,2554 dla EUR i 3,7727 dla $.

    To już dyskutujemy na poziomie mniejszym od 0,001 gr jak widzę. ;)
    Nie wiem czy jest sens się szczypać, a jak mówiłem - wygoda dużo większa
    i nie trzeba płacić spreadów w momencie kupowania "z wyprzedzeniem" dużych
    ilości walut, tylko mieć PLNy.

    > Z tą visą świat do złego mnie namówiłeś ;P
    > Karta ogólnie za darmo na 2 lata, nawet dla obecnych posiadaczy mKonta intensive -
    a być może i dla obecnych posiadaczy visy świat, jedynie trzeba obecną zastrzec i
    zamówić nową w promocji.
    > Ale mBąk nie byłby mBąkiem, gdyby nie było z podpuchą - karta tylko do mKonta
    intensive, które w tej promo może być darmowe, jeśli będzie przekształcone z innego
    rodzaju konta - ale darmowe tylko na 6 miesięcy, potem albo wpływ 7k/mc albo 50zł bez
    50gr opłaty.

    Ja mam DG do tego jako "szpecjalista", więc mam inne warunki zwalniające na
    intensive. :)
    2000 obrotu bezgotówkowego miesięcznie "dowolną kartą indywidualną lub firmową" +
    przelew
    na ZUS (na dowolną kwotę, nawet 1 zł).

    https://www.mbank.pl/firmy/konta-firmowe/konto-podst
    awowe/ja-profesjonalista/
    Bardzo sobie ten pakiecik chwalę, bo akurat 2k robię tak czy siak bez problemu
    kartą kredytową (indywidualną). A daje w firmowym darmowe 20 przelewów no
    i całe konto intensive prywatne (z przywilejami typu priorytetowa kolejka
    na mLinii, nie czekam dłużej na odebranie telefonu niż 10 sekund).

    > mBąk w formie - ale myślę, że ta oferta zapowiada przełom - za rok będzie dużo
    więcej, a za dwa standardem będzie już 0%.

    Też tak myślę. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com