  • Data: 2019-06-16 14:04:24
    Temat: Re: Kantor Aliora schodzi na psy !
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 16 czerwca 2019 11:39:34 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > ok, to mnie interesuje tylko jak zechcę ww. zapłacić i będę miał tylko
    > PLN to po jakim kursie mi np. DKK policzy?

    Tak, jak pisałem - tylko prowizja kursowa visy, jakiś czas temu było to 0,4%przy
    przeliczniu na PLN, teraz wygląda na to, że jest 0,25%.
    Dla danej waluty i daty można sprawdzić tu:
    https://www.visa.pl/wsparcie-visa/konsument/travel-s
    upport/exchange-rate-calculator.html

    > lepiej niż revolut or nie...
    To już musisz sam kursy porównać ze średnim NBP.
    Revolut podwyższa w weekendy. I nie wiem, czy ma automatyczny zakup waluty, czy też w
    przypadku braku jest odmowa.
    visa świat ma też zalety - jest to visa debit, a nie mc prepaid. I trzymasz kasę w
    banku z BFG (inna sprawa to to, czy to nie iluzja) a nie w dziwnym londongradzkim
    wynalazku.

    A najlepiej mieć i to i to.

    > pewnie mam wszystkie, za które nie trzeba płacić + nawet jakieś KK
    > (kiedyś dawali kindla w pakiecie)

    Można mieć za darmo KD "zwykłą" visa i mc oraz naklejkę mc.
    A teraz jeszcze w promo KD visę świat.