  • Data: 2019-06-14 23:46:52
    Temat: Re: Kantor Aliora schodzi na psy !
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale visa świat to nie jest to samo co "funkcja wielowalutowa".
    > Choć powiem szczerze, że nie mam pojęcia, co mBąk zrobi jak będzie się miało na
    visie świat włączoną funkcję wielowalutową - to może być dla nich za trudne.
    > Bo to ludzkie pojęcie przechodzi - samo włączenie funkcji wielowalutowej zmniejsza
    prowizję za płatności zagraniczne z 6% na 3,5%. To już jakaś paranoja.

    już niedługo się przekonam, wielowalutową też mam, ale nie aktywowałem

    > Hmm, ale przecież debetówki do mkonto intensive są darmowe.
    > Nie, żeby to implikowało wymóg posiadania, ale skoro można to czemu nie?
    > I to nawet można mieć i visę i mc.

    wiem, może inaczej, mam (WOŚP, obydwie edycje), ale nigdy z niej nie
    korzystałem, siedzi sobie grzecznie w klaserze razem z innymi kartami

    > Ale ten ptaszek do promocji dotyczył darmowej przez 2 lata visy świat, a nie
    concierge.
    > Do concierge zaś były radio-buttony "tak" oraz "nie" - żeby pójść dalej, trzeba
    było wybrać "tak".
    > Więc lepiej się upewnij, czy naprawdę złożyłeś wniosek w promo, bo mogą skasować
    10zł.
    > Zajrzyj sobie we "pasaż/złożone wnioski" czy masz wniosek "karta w promocji".

    patrzę i mam: wniosek "karta debetowa"
    jak dostanę to jeszcze się na czacie upewnię, że karta bez opłat
    dzięki za ostrzeżenie

    debilne, że bez consierge nie dało się przejść dalej, nie lubię jak mnie
    ktoś na siłę uszczęśliwia

    --
    pozdrawiam
    RobertS