  • Data: 2019-06-14 17:23:49
    Temat: Re: Kantor Aliora schodzi na psy !
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Heh, coś mBąk zrobił Ci klęskę urodzaju ;>
    > Z visą świat wystarczą same PLN, nie potrzeba ani waluty ani nawet kont.
    > Przeliczone będzie z waluty transakcji na PLN po kursie visy - wygląda na to, że
    obecnie jest to koszt ok. 0,25%.

    jesteś pewien, że 0,25%?

    odp. na to pytanie jest w FAQ

    "Pieniądze zostaną pobrane z konta w PLN i przewalutowane z niższą
    prowizją niż zazwyczaj bo 3,5%. Bez aktywnej usługi koszt
    przewalutowania wynosi około 6%."

    > Oczywiście jeśli bardzo chcesz to możesz również włączyć sobie funkcję
    wielowalutową i pozakładać konta w walutach - ma to sens jednak tylko wtedy, gdy masz
    walutę skądinąd, np. w niej zarabiasz - bo nie z IKA (chyba że ze zmniejszonym
    spreadem), cena mniej więcej taka sama a może być problem z opłatą za przelew.

    założyłem konto w DKK, ale nie ma sensu, abym sam walutę kupował

    > To co, do tej pory miałem mkonto intensive bez debetówki?
    > Czy z jakąś inną, ale nie visą świat?

    bez, korzystałem tylko z BLIKa, mBąk to moje główne konto, ale płatności
    robię albo kartami z Mille albo KK z citka, za granicą revolution

    > I dobry wniosek wypełniłeś - tzn. był ptaszek "akceptuję regulamin promocji"?
    > Przegapić się nie da, bo jak nie zaznaczysz to wniosek dalej nie puści.

    tak właśnie

    na uj mi usługa, której nie chcę i nie potrzebuję

    --
    pozdrawiam
    RobertS