  • Data: 2019-06-16 11:39:37
    Temat: Re: Kantor Aliora schodzi na psy !
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wygląda na to, że dla visy świat nie można włączyć wielowalutowości.

    ok, to mnie interesuje tylko jak zechcę ww. zapłacić i będę miał tylko
    PLN to po jakim kursie mi np. DKK policzy?
    lepiej niż revolut or nie...

    > A, to co innego.
    > Ja sobie do kolekcji zamówiłem juź 4 debetówki do mkonta.

    pewnie mam wszystkie, za które nie trzeba płacić + nawet jakieś KK
    (kiedyś dawali kindla w pakiecie)

    > Niestety ten model tak ma. Myślałem, że concierge jest do konta, ale jest do
    debetówek. To już moje czwarte czy piąte. Jak kiedyś będę potrzebował, to zrobię
    zawody - zamówię we wszystkich i zobaczę, kto najlepiej załatwi ;>

    takie uszczęśliwianie na siłę to słabe jest...

    --
    pozdrawiam
    RobertS