  • Data: 2019-06-14 17:19:53
    Temat: Re: Kantor Aliora schodzi na psy !
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 14 czerwca 2019 17:09:51 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > do karty dokleili mi jakiegoś koncierża, jak ja nie lubię takich
    > gratisów na siłę ;-/
    >
    > będę płacił w EUR oraz DKK
    > mam już odpowiednie konta walutowe, teraz muszę je zasilić czy
    > wystarczy, że kasa będzie na koncie złotówkowym (tak byłoby najlepiej)?
    >
    > tylko po jakim kursie przeliczenie np. z DKK na PLN?

    Heh, coś mBąk zrobił Ci klęskę urodzaju ;>
    Z visą świat wystarczą same PLN, nie potrzeba ani waluty ani nawet kont.
    Przeliczone będzie z waluty transakcji na PLN po kursie visy - wygląda na to, że
    obecnie jest to koszt ok. 0,25%.

    Oczywiście jeśli bardzo chcesz to możesz również włączyć sobie funkcję wielowalutową
    i pozakładać konta w walutach - ma to sens jednak tylko wtedy, gdy masz walutę
    skądinąd, np. w niej zarabiasz - bo nie z IKA (chyba że ze zmniejszonym spreadem),
    cena mniej więcej taka sama a może być problem z opłatą za przelew.

    To co, do tej pory miałem mkonto intensive bez debetówki?
    Czy z jakąś inną, ale nie visą świat?
    I dobry wniosek wypełniłeś - tzn. był ptaszek "akceptuję regulamin promocji"?
    Przegapić się nie da, bo jak nie zaznaczysz to wniosek dalej nie puści.