  • 11. Data: 2008-12-13 12:26:03
    Temat: Re: KK - pytań kilka
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 13, 12:53 pm, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Wyglad nie ma dla mnie znaczenia.

    No u mnie to samo. Byle było lekkie i działało nie tylko w IE pod
    jedynym słusznym systemem ;)

  • 12. Data: 2008-12-13 12:28:31
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 13, 1:12 pm, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > No i jeszcze kursy walut, jeśli karta będzie używana do zakupów zagranicą.
    >
    > I w tym przypadku nie Citi. :-)

    Mam nadzieję, że dobrze wyciąłem. Co w takim razie do zakupów
    zagranicznych?
    A może jest coś dobrego i do przelewów (jak w citi) i zakupów zagr. ?
    Takie 2w1?
    Waluta nie koniecznie euro.

  • 13. Data: 2008-12-13 12:36:10
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    Swego czasu Lukas miał tylko 1% za przewalutowanie, rozliczenie w EUR - dość
    korzystnie wychodziło. Do tego mają przelewy z karty za rachunki.

  • 14. Data: 2008-12-13 15:34:41
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Bungiel wrote:

    > Mam nadzieję, że dobrze wyciąłem. Co w takim razie do zakupów
    > zagranicznych?

    Jak masz już kartę w mbanku, to możesz używać jej - kursy nie są
    idealne, ale i tak dużo lepiej niż w Citi.

    Natomiast najlepszy do zakupów zagranicznych jest *podobno* Polbank.
    Podobno, bo już od ponad 1,5 miesiąca usiłuję dostać od nich kartę.
    Niestety operacja ta jest najwyraźniej ponad siły pracowników tegoż
    banku, bo za każdym razem jak się upomnę dostaję odpowiedź, że
    "Najmocniej przepraszam, musiała zajść jakaś pomyłka, przekażę do
    koleżanki informację, aby natychmiast do Pana oddzwoniła". Nigdy nie
    udało mi się trafić bezpośrednio na ową "koleżankę", ani też oczywiście
    nigdy nie oddzwoniła, a zacząłem zabawę z nimi pod koniec
    października... :-(

    > A może jest coś dobrego i do przelewów (jak w citi) i zakupów zagr. ?
    > Takie 2w1?

    Nie znam... :-(

    --
    MiCHA

  • 15. Data: 2008-12-13 15:49:30
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 13 Dec 2008 16:34:41 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

> [...]
    > udało mi się trafić bezpośrednio na ową "koleżankę", ani też oczywiście
    > nigdy nie oddzwoniła, a zacząłem zabawę z nimi pod koniec

    A wnioskowałeś o co i z jakim limitem? Wnioskowałeś w oddziale?
    Bo u mnie od ręki sprawdzono w BIK, potem pani przepisała mój wniosek bo
    się z rozpędu podpisałem nie w jej obecności (a coś takiego chyba na
    wniosku było), po 2 dniach zadzwoniła z przeprosinami, że błędnie mnie
    poinformowała o mozliwości odebrania karty w oddziale (bo goldy to tylko
    centrala) i czy nie będzie mi przeszkadzało, że przyjdzie pocztą. No i po
    jakichś 2 tygodniach najpierw przyszły piny (do teleserwisu i karty) a po
    paru dniach karta. Po 15 minutach wiszenia na telefonie udało się kartę
    aktywować.

    --
    Kojer

  • 16. Data: 2008-12-13 16:20:59
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 13, 4:34 pm, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > Natomiast najlepszy do zakupów zagranicznych jest *podobno* Polbank.

    Tak, ale o ile dobrze pamiętam dyskusję tutaj, ten ich groteskowy
    system działa tylko pod jedną przeglądarką...

  • 17. Data: 2008-12-13 16:28:44
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Robert Kois wrote:

    > A wnioskowałeś o co i z jakim limitem? Wnioskowałeś w oddziale?

    Wnioskowałem o MC, przeniesienie limitu z Citi przez teleserwis, ale po
    1,5 miesiąca oczekiwanie się zirytowałem i po prostu wczoraj poszedłem
    do oddziału, gdzie od ręki udało mi się podpisać umowę, tyle że i tak o
    tym czy mi kartę przyznają mam się dowiedzieć "jak zadzwonią". A
    najlepsze jest to, że przed wizytą specjalnie zadzwoniłem na infolinię
    zapytać jakie dokumenty mam dostarczyć. Dowiedziałem się, że ostatni
    wyciąg ze starej karty i dowód osobisty. Zapytałem czy aby na pewno nie
    trzeba zaświadczenia o zarobkach - odpowiedź: ależ skąd, oczywiście że
    przy przenoszeniu karty nie trzeba. No to nie wziąłem zaświadczenia.
    Potem musiałem zapierniczać drugi raz do oddziału, by donieść
    zaświadczenie...

    --
    MiCHA

  • 18. Data: 2008-12-13 16:49:21
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 13 Dec 2008 17:28:44 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Wnioskowałem o MC, przeniesienie limitu z Citi przez teleserwis,

    To imho bank oddziałowy, jak potrzebujesz coś załatwić to trzeba się
    przejść. Powinni do środy zadzwonić, jak odbiór w oddziale to będzie
    szybko. Jak pocztą to doliczając przedświąteczne zamieszanie oczekiwałbym
    karty w styczniu ;).

    --
    Kojer

  • 19. Data: 2008-12-13 20:52:05
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 13 Dec 2008 08:20:59 -0800, Bungiel napisał(a):

    > Tak, ale o ile dobrze pamiętam dyskusję tutaj, ten ich groteskowy system
    > działa tylko pod jedną przeglądarką...

    No dobra, już wyjaśniam, bo sam plotłem niesprawdziwszy: obadać stan
    karty (czyli to co Polbank pokazuje, a wiela tego i tak nie ma) można
    nawet pod Epiphany.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 20. Data: 2008-12-13 20:53:59
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 13 Dec 2008 16:49:30 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Po 15 minutach wiszenia na telefonie udało się kartę aktywować.

    Jak to aktywować? Kartę Polbanku aktywowałeś przez telefon?
    Ten bank akurat przysyła karty aktywne (co uważam za dziwowisko, nawet
    jeśli idzie poleconym).