  • 1. Data: 2008-12-12 21:45:19
    Temat: KK - pytań kilka
    Od: t...@o...pl

    Witam,
    Jestem na etapie wyboru karty kredytowej i nie do końca mogę się
    zdecydować, przejrzałem różne oferty, poczytałem co jest istotne przy
    wyborze karty. Przed podjęciem decyzji miałbym jeszcze kilka pytań do
    osób bardziej obeznanych w temacie:
    Na co oprócz: okresu bez odsetek, wysokości odsetek, kosztu wydania
    oraz opłaty rocznej powinienem zwrócić uwagę?
    Czy są takie kk, które umożliwiają zrobienie przelewu i zapłaty np. za
    czynsz i traktują taką operację jak zapłatę przy użyciu karty?
    Dodam, że karty planuję używać raczej sporadycznie (aktualnie nie
    posiadam i sobie radzę), zależy mi na niskich kosztach utrzymania oraz
    kredytu - pewnie jak każdemu (
    Jeżeli ktoś może polecić dokładny produkt to będę wdzięczny.
    Pozdrawiam
    Waldek

  • 2. Data: 2008-12-12 21:50:21
    Temat: Re: KK - pytań kilka
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 12 Dec 2008 13:45:19 -0800, toshiba82 napisał(a):

    > Na co oprócz: okresu bez odsetek, wysokości odsetek, kosztu wydania oraz
    > opłaty rocznej powinienem zwrócić uwagę?

    Bezpieczeństwo transakcji (np. od kiedy bank przejmuje odpowiedzialność
    za transakcje).

    > Czy są takie kk, które
    > umożliwiają zrobienie przelewu i zapłaty np. za czynsz i traktują taką
    > operację jak zapłatę przy użyciu karty?

    Są.
    W obu przypadkach polecam Citi.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-12-12 21:58:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 12 Dec 2008 13:45:19 -0800 (PST), t...@o...pl wrote:

> [...]
    >Na co oprócz: okresu bez odsetek, wysokości odsetek, kosztu wydania
    >oraz opłaty rocznej powinienem zwrócić uwagę?

    Na to, jak bank reklamacje załatwia.

    >Czy są takie kk, które umożliwiają zrobienie przelewu i zapłaty np. za
    >czynsz i traktują taką operację jak zapłatę przy użyciu karty?

    Tak.

    >Jeżeli ktoś może polecić dokładny produkt to będę wdzięczny.

    Citi silver moto.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 4. Data: 2008-12-13 00:09:49
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 12, 10:50 pm, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Są.
    > W obu przypadkach polecam Citi.

    Te przelewy z karty są jakoś ograniczone? Jakaś grupa odbiorów w puli
    (plus, era, energa itd) ?
    Tylko tak patrzę właśnie, że z DG krótszą niż rok nie mam co
    startować...A to jedyne źródło moich dochodów. A może dają u nich
    karty za wypełnienie wniosku? ;)
    Na razie wziąłem tylko kk z mbanku (historia rachunku) z małym limitem
    i niby rozpatrzyli pozytywnie. No ale na niej nie można robić
    przelewów jak na tej z citi...

  • 5. Data: 2008-12-13 08:21:23
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 12 Dec 2008 16:09:49 -0800, Bungiel napisał(a):

    > Te przelewy z karty są jakoś ograniczone? Jakaś grupa odbiorów w puli
    > (plus, era, energa itd) ?

    Teoretycznie tak, w praktyce udało mi się przemycić innego odbiorcę (ale
    był to PKO BP, powiedziałem, że to deweloper -- a było to za
    agroturystykę ;-)

    > Tylko tak patrzę właśnie, że z DG krótszą niż rok nie mam co
    > startować...A to jedyne źródło moich dochodów. A może dają u nich karty
    > za wypełnienie wniosku?

    Kolega z DG składał niedawno wniosek, nie brali od niego żadnych
    papierów. Koleżanka (etatówka) także, też nic nie chcieli, karta już jest
    w drodze.
    Na początek w takich przypadkach dają limit 2-3 tys., ale co rok
    podwyższają.

  • 6. Data: 2008-12-13 09:47:26
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 13, 9:21 am, Olgierd <n...@r...org> wrote:

> [...]
    > w drodze.
    > Na początek w takich przypadkach dają limit 2-3 tys., ale co rok

    Rozumiem, że podgląd spod linuksa gra? :)

  • 7. Data: 2008-12-13 10:05:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Bungiel <d...@g...com> writes:

    > Rozumiem, że podgląd spod linuksa gra? :)
    W citi do KK? Tak.
    KJ

  • 8. Data: 2008-12-13 10:33:12
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Bungiel" <d...@g...com> wrote in message
    l.googlegroups.com...

    > Rozumiem, że podgląd spod linuksa gra? :)

    U nich chyba nawet spod DOS-a zadziała. Nie żebym się czepiał wyrafinowania
    ich dostępu online........

    k.

  • 9. Data: 2008-12-13 11:53:15
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "kashmiri" <n...@n...com> writes:

    > U nich chyba nawet spod DOS-a zadziała. Nie żebym się czepiał
    > wyrafinowania ich dostępu online........

    Wyglad nie ma dla mnie znaczenia.

    Warto jedynie podkreslic, ze w przypadku blokad (przed wlasciwym
    rozliczeniem transakcji) w podgladzie mamy tylko laczna ich kwote, a i
    to metoda odjecia w pamieci paru liczb 8-).

    MJ

  • 10. Data: 2008-12-13 12:12:57
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Olgierd wrote:

    > Bezpieczeństwo transakcji (np. od kiedy bank przejmuje odpowiedzialność
    > za transakcje).

    No i jeszcze kursy walut, jeśli karta będzie używana do zakupów zagranicą.

    I w tym przypadku nie Citi. :-)

    --
    MiCHA