  • 1. Data: 2008-12-13 09:08:09
    Temat: Citi a obawa od odpływ klientów...?
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    http://www.citibank.pl/poland/homepage/polish/7031.h
    tm

    Czyżby bali się odpływu polskich Klientów? Mimo wszystko kapitałowo
    połączeni są z grupą Citi. Ciekawe co by było (wiem, wiem;)), gdyby rząd
    Stanów Zjednoczonych Ameryki, nie dał pieniędzy na pożyczki dla banków?

    Z poważaniem
    Chandler

  • 2. Data: 2008-12-13 12:32:14
    Temat: Re: Citi a obawa od odpływ klientów...?
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 13, 10:08 am, "Chandler" <c...@c...pl> wrote:

    > Ciekawe co by było (wiem, wiem;)), gdyby rząd
    > Stanów Zjednoczonych Ameryki, nie dał pieniędzy na pożyczki dla banków?

    No Henry powiedział opornym panom w Kongresie co by było. Albo
    głosujecie ZA albo w USA będzie stan wojenny. Ale może to był taki
    żarcik.