  • 1. Data: 2008-12-12 13:11:02
    Temat: Kredyt walutowy na auto
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Czy jakis bank oferuje kredyt walutowy, najlepiej w CHF, na zakup samochodu
    uzywanego ?

  • 2. Data: 2008-12-12 13:20:54
    Temat: Re: Kredyt walutowy na auto
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    sensei pisze:
    > Czy jakis bank oferuje kredyt walutowy, najlepiej w CHF, na zakup samochodu
    > uzywanego ?

    A po co Ci coś takiego, zwłaszcza po ostatnich zawirowaniach finansowych?

  • 3. Data: 2008-12-12 13:24:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 12 Dec 2008 14:20:54 +0100, Arek (G) napisał(a):

    > A po co Ci coś takiego, zwłaszcza po ostatnich zawirowaniach finansowych?

    Są trzy rodzaje ludzi:
    1. Tacy co uczą się czytając.
    2. Tacy co uczą się obserwując.
    3. Cała reszta, która musi osobiście nasikać na elektryczne ogrodzenie...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 4. Data: 2008-12-12 13:58:05
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jakis bank oferuje kredyt walutowy, najlepiej w CHF, na zakup
    > samochodu uzywanego ?

    mbank

    --
    ml

  • 5. Data: 2008-12-12 15:05:05
    Od: "Grzechu" <m...@T...fm>

    > Są trzy rodzaje ludzi:
    > 1. Tacy co uczą się czytając.
    > 2. Tacy co uczą się obserwując.
    > 3. Cała reszta, która musi osobiście nasikać na elektryczne ogrodzenie...

    Ale dlaczego?
    Jeżeli teraz wezmie kredyt w CHF przy wysokim kursie to tylko zyska.
    Bank szwajcarski kilka dni temu znowu obciął stopy procentowe, więc CHF
    bedzie tylko spadał.
    Raczej jego wzmacnianie już nie grozi, co miało isc w góre poszło.
    Santandeer daje chyba, tzn ja brałem ale na nowy i przed kryzysem...
    GM

  • 6. Data: 2008-12-12 15:07:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 12 Dec 2008 16:05:05 +0100, Grzechu napisał(a):

    > Ale dlaczego?

    Dlatego, że nawet pytia delfijska nie wie jak będą się układały kursy
    walut. To jest kompletna ruletka teraz.

  • 7. Data: 2008-12-12 15:34:58
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Dlatego, że nawet pytia delfijska nie wie jak będą się układały kursy
    > walut. To jest kompletna ruletka teraz.

    Może czegoś nie wiem, ale parę miesięcy jak brałem kredyt w sandanderze
    właśnie, to przy racie w okolicach 1k różnica pomiędzy pln a chf była w
    okolicach 10pln a nawet mniej. Co innego hipoteczny oczywiście tu
    faktycznie można się zastanawiać. Ale z drugiej strony amatorów ruletki
    przecież nie brakuje, nawet rosyjskiej.

    A.

  • 8. Data: 2008-12-12 16:06:49
    Od: "Grzechu" <m...@T...fm>

> [...]
    > okolicach 10pln a nawet mniej. Co innego hipoteczny oczywiście tu
    > faktycznie można się zastanawiać. Ale z drugiej strony amatorów ruletki

    Myśle że przesadzacie.
    Wg mnie frank znowu bedzie po 2.25 kwestia pol roku.. MAX
    GM

  • 9. Data: 2008-12-12 17:30:55
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Grzechu pisze:

    > Myśle że przesadzacie.
    > Wg mnie frank znowu bedzie po 2.25 kwestia pol roku.. MAX

    A wg mnie będzie po 4.9 kwestia pół roku.. MAX - i kto ma rację?

    A.

  • 10. Data: 2008-12-12 17:41:14
    Od: sorden <s...@w...pl>

    sensei wrote:

    > Czy jakis bank oferuje kredyt walutowy, najlepiej w CHF, na zakup
    > samochodu uzywanego ?

    DB, daja/dawali gotowkowy w chf na lepszych warunkach niz pozostalem banki
    samochodowy z zabezpieczeniem. ;]

    --
    in