  • 1. Data: 2008-12-12 13:34:30
    Temat: Aliorzagadka
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Ciekawostka dot. mojej Aliorkarty : dziś powinienem mieć początek
    kolejnego okresu rozliczeniowego (i wystawiony wyciąg), oczywiście nic z
    tego się nie pojawiło -- system internetowy ani drgnął...
    ... z wyjątkiem tego, że skasował mi całe wcześniejszy wykorzystany
    limit, było tego prawie 300 złotych, obecnie jest 15,03.
    Nadmieniam, że wpłaty na taką kwotę nie było ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 2. Data: 2008-12-12 20:01:50
    Temat: Re: Aliorzagadka
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 12 Dec 2008 13:34:30 +0000, Olgierd napisał(a):

> [...]
    > wyjątkiem tego, że skasował mi całe wcześniejszy wykorzystany limit,
    > było tego prawie 300 złotych, obecnie jest 15,03. Nadmieniam, że wpłaty

    Hihi i wróciło wszystko do normy, a już miałem nadzieję, że ta karta to
    takie narzędzie Salomona troszkę.
    Normalnie jaja.

  • 3. Data: 2008-12-12 20:37:33
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 12, 9:01 pm, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Hihi i wróciło wszystko do normy, a już miałem nadzieję, że ta karta to
    > takie narzędzie Salomona troszkę.

    Trza było nie pisać na usenet - pewnie czytają ;)

  • 4. Data: 2008-12-13 10:49:26
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "Olgierd" wrote in message

    > Hihi i wróciło wszystko do normy, a już miałem nadzieję, że ta karta to
    > takie narzędzie Salomona troszkę.
    > Normalnie jaja.

    no wiesz ;-), sam przedpoborowy ogląda Twoje wpisy tutaj i na blogu
    Twoja karta jest więcej niż Platynowa.... ;-)
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 5. Data: 2008-12-13 10:56:21
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    Ciekawe kto uczyni pierwszy przelew z karty, bo jak rozumiem nadal nie
    działają...

  • 6. Data: 2008-12-13 14:56:08
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 13 Dec 2008 11:49:26 +0100, sumi napisał(a):

    > no wiesz ;-), sam przedpoborowy ogląda Twoje wpisy tutaj i na blogu
    > Twoja karta jest więcej niż Platynowa.... ;-)

    No właśnie kurtka miałem taką nadzieję, że "w ramach doskonałej
    współpracy informujemy Pana, że począwszy od dziś, przez 12 miesięcy,
    może Pan bez ograniczeń..." ;-)

  • 7. Data: 2008-12-13 14:57:01
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 13 Dec 2008 11:56:21 +0100, Szymon napisał(a):

    > Ciekawe kto uczyni pierwszy przelew z karty, bo jak rozumiem nadal nie
    > działają...

    O przelewach na dziś nawet nie marzę. Marzy mi się dowiedzieć jaki jest
    okres rozliczeniowy, ile mam do spłaty, na kiedy ta spłata, etc.