  • 91. Data: 2008-12-23 10:56:13
    Temat: Re: KK - pytań kilka
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Mnie w tym roku Citi podniosło o 50% limit.

  • 92. Data: 2008-12-23 11:02:01
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 16 Gru, 14:28, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Ups. Czyżby rekord?
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artishttp://olgierd.bblog.pl

    Ja w ciągu 2 lat miałem prawie 30 kart , po 20 przestałem liczyć :-)
    Korzystałem z mozliwości rolowania zadłużenia na karcie z GP 0 % np RB
    PL 6 miesięcy 0 % czy BPH 116 dni 0%.

    W tej chwili mam 3 ale jedną z nich zamykam i zostaje przy Citku i
    Getinie .

    --
    pozdrawiam,

    Erazmus

  • 93. Data: 2008-12-23 11:09:56
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    W tej chwili mam 3 ale jedną z nich zamykam i zostaje przy Citku i
    Getinie .

    Uważam, że to bardzo dobry wybór, dziwię się tylko, że zrezygnowałeś z
    Raiffeisen, to też raczej karta z lepsiejszej półki.

    BPH, Multi, Mille i inne pozostały raczej w tyle.

    marekz

  • 94. Data: 2008-12-23 11:17:19
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 23 Gru, 12:09, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > U ytkownik "Jacek Erazmus" <j...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:f680c32c-107e-494c-870f-89202abd7220@w1g2000p
    rk.googlegroups.com...

    > W tej chwili mam 3 ale jedn z nich zamykam i zostaje przy Citku i
    > Getinie .
    >
    > Uwa am, e to bardzo dobry wyb r, dziwi si tylko, e zrezygnowa e z
    > Raiffeisen, to te raczej karta z lepsiejszej p ki.
    >
    > BPH, Multi, Mille i inne pozosta y raczej w tyle.
    >
    > marekz

    Miałem ostatnio dodatkowa Raiffeisena MC Dookoła Świata ale po 3
    miesiącach starł się kod 2CV Karta była dla mnie bezużyteczna bo
    potrzebuje karty do zakupów przez internet a bez 2CV.
    Karta Getina mi pasuje ze względu na darmowe przelewy na dowolny
    rachunek a Motokarta Citka jest dla mnie najlepsza kartą cobrandową na
    rynku.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 95. Data: 2008-12-23 11:24:56
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    Miałem ostatnio dodatkowa Raiffeisena MC Dookoła Świata ale po 3
    miesiącach starł się kod 2CV Karta była dla mnie bezużyteczna bo
    potrzebuje karty do zakupów przez internet a bez 2CV.

    Jeśli w PL to bez znaczenia, ale jeśli poza strefą Euro, dobre kursy przez
    internet to tylko ING albo Polbank. Getin teoretycznie też nieźle powinien
    wypadać, choć nigdy jej do tego nie używałem.

    W ogóle to dziwne, mnie się te numery z tyłu z niczego nie ścierają.

    marekz

  • 96. Data: 2008-12-23 11:55:54
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > BPH, Multi, Mille i inne pozostały raczej w tyle.

    Ja sobie bardzo cenię Multi. W okresie świątecznym zrobienie karty zajęło mi
    7 dni. Do tego całkiem dobry podgląd on-line, zero formalności, wysokość
    kredytu w zasadzie dowolna. Czego chcieć więcej? Citi też mam, ale jest nowy
    katalog na 2009 i znowu podnieśli stawki punktowe za nagrody. Czyli z każdym
    rokiem mniej jest wart 1 pkt.