  • 51. Data: 2012-10-15 19:56:26
    Temat: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 18:14:04 UTC+2 użytkownik quiris napisał:

    > Nie trzeba, o ile ma się ekonto w tym banku. W przeciwnym wypadku, raczej trzeba
    się fatygować osobiście.

    Mam e konto chyb a z 10 lat już w mbanku. konsultant na infolinii potwierdził że i
    tak ew. umowę musiałbym podpisać w placówce.

  • 52. Data: 2012-10-15 21:54:51
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 19:56:34 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Mam e konto chyb a z 10 lat już w mbanku. konsultant na infolinii potwierdził że i
    tak ew. umowę musiałbym podpisać w placówce.

    Głupoty opowiada. Podpisałem hasłem SMS w systemie transakcyjnym.

  • 53. Data: 2012-10-15 22:02:42
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 12:43:06 UTC+2 użytkownik quiris napisał:

    > Pytanie tylko, czy tą kartą w Żabce da się zapłacić za rachunki? ;) Podobno kartami
    mBanku nie da się płacić za rachunki w Żabce. Przynajmniej tak raportowali
    użytkownicy w wątku: http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/9,991821,zap
    lata-karta-platnicza-za-rachunki-w-zabce,2.html

    Skoro nie Żabka to gdzie najtaniej zrobić te 5 stów obrotu? Ważne, żeby kasa w miarę
    szybko wróciła na konto.

  • 54. Data: 2012-10-15 22:14:11
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 15.10.2012 22:02, Piotr Hołda wrote:
> [...]
    lata-karta-platnicza-za-rachunki-w-zabce,2.html

    > Skoro nie Żabka to gdzie najtaniej zrobić te 5 stów obrotu? Ważne, żeby kasa w

    Skycash.

  • 55. Data: 2012-10-16 07:53:28
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-10-15 12:43, quiris pisze:
    > Oczywiście, że jest to transakcja bezgotówkowa. W regulaminie promocji jest zapis:
    >
    > "3. Przez transakcje bezgotowkowe rozumie sie:
    > a) zapłate za towary lub *usługi* przy uzyciu karty MasterCard lub MasterCard
    Miles&More Premium,"

    > Płatność za rachunki w Żabce jest usługą.

    Ale ta usługa kosztuje tylko bodajże 1,89zł a nie 500zł :)

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2012-10-16 09:56:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 21:54:51 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda
    napisał:
    > Głupoty opowiada. Podpisałem hasłem SMS w systemie transakcyjnym.

    Wprowadzalismy wczoraj wniosek żony. I było obowiązkowe pole "region do kontaktu"
    I własnie z tamtego oddziału który wybralismy dzwonili że umowa jest gotowa do
    podpisania i że mozna podjechjac podpisac. Dwa razy na infolinie dzwonilismy i
    potwierdzili że podpis tylko w oddziale. A żona tez ma ekonto juz dobrych kilka lat.
    A w sytemie transakcyjnym przy tym wniosku ciągle :oczekiwanie na dokumenty" Stopień
    rozpatrzenia 30%.
    Też tak miałes czy dalej r"ruszyło"?

  • 57. Data: 2012-10-16 10:27:21
    Od: grzemm <g...@p...onet.pl>

    On 16 Paź, 09:56, Kris <k...@g...com> wrote:

> [...]
    A w sytemie transakcyjnym przy tym wniosku ciągle :oczekiwanie na dokumenty" Stopień

    U mnie dalej ruszyło jak kliknąłem link w wiadomościach (coś jak mail
    od mBanku, ale w serwisie), ściąga się pdf z umową i potwierdza w
    serwisie, dzwoniłem, podobno już wszystko tylko czekać na kartę.

  • 58. Data: 2012-10-16 11:12:01
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu wtorek, 16 października 2012 07:53:30 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:

    > Ale ta usługa kosztuje tylko bodajże 1,89zł a nie 500zł :)

    No ale, kartą płacisz jeden raz - sumę kwoty prowizji oraz płaconego rachunku i na
    wyciągu z banku widzisz to jako - przykładowo:

    500 PLN OPERACJA KARTĄ MASTERCARD TRANSAKCJA BEZGOTOWKOWA ZABKA

    Robert Błaut

  • 59. Data: 2012-10-16 11:37:08
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    >napisał:
    > Skoro nie Żabka to gdzie najtaniej zrobić te 5 stów obrotu? Ważne, żeby kasa w

    Zasil komórke podając złego operatora;)

  • 60. Data: 2012-10-16 11:59:10
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu wtorek, 16 października 2012 11:37:09 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >miarę szybko wróciła na konto.
    >
    > Zasil komórke podając złego operatora;)

    Odpada. Regulamin mówi: "2. O przyznaniu nagrody decyduje data dokonania transakcji
    bezgotowkowej pod warunkiem, ze transakcja zostanie zaksiegowana w systemie mBanku
    nie pozniej niz do 10 grudnia 2012 roku do godz. 24.00.oraz zadna z transakcji
    bezgotowkowych opisanych w rozdziale IV pkt. 2 ponizej nie została *anulowana* lub
    kwota transakcji nie została *zwrocona*.

    --
    Pozdrawiam,
    Robert Błaut