  • 1. Data: 2012-10-12 16:50:30
    Temat: Merytoryczne paliwo
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy przelew na 1500 złotych musi być zewnętrzny, czy
    może być wewnętrzny? Czy musi być spoza Meritum, czy
    może być z Meritum, oby z konta innej osoby?

    Nalałem tam ponad dychę (dwie wiewiórki karmię -- ot,
    taki los po wprowadzeniu pułapu 300 złotych) a jednak
    nie mam zwrotki za paliwo.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-10-12 17:25:19
    Temat: Re: Merytoryczne paliwo
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu piątek, 12 października 2012 16:58:59 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Czy przelew na 1500 z�otych musi by� zewn�trzny, czy
    >
    > mo�e by� wewn�trzny? Czy musi by� spoza Meritum, czy
    >
    > mo�e by� z Meritum, oby z konta innej osoby?
    >

    > Nala�em tam ponad dych� (dwie wiewi�rki karmi� -- ot,
    >
    > taki los po wprowadzeniu pu�apu 300 z�otych) a jednak
    >
    > nie mam zwrotki za paliwo.

    W Meritum mam 3 konta, ale zawsze wlewam zewnętrznie i zwrot za paliwo jest

  • 3. Data: 2012-10-12 17:43:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "eisenberg" e...@g...co
    m...

    : W Meritum mam 3 konta, ale zawsze wlewam zewnętrznie i zwrot za paliwo jest

    OK, ale z tego nic nie wynika. Ja do tej pory tez lałem
    zewnętrznie i miałem cofki. tym razem nalałem z innego
    konta merytorycznego -- i nie widzę cofki. I teraz
    pytam -- reklamować?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-10-15 09:32:01
    Od: Meritum Bank <k...@g...com>

    W dniu piątek, 12 października 2012 17:54:38 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
> [...]
    >
    > .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    >
    > `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    >
    > o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    Szanowny Panie,
    informujemy, że aby skorzystać z premiowania transakcji paliwowych w Meritum Banku,
    należy wykazać się wpływami zewnętrznymi na konto w wysokości min. 1500 zł w miesiącu
    kalendarzowym.
    Pozdrawiamy,
    Meritum Bank

  • 5. Data: 2012-10-15 18:35:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Meritum Bank" 8...@g...co

    : Szanowny Panie,

    Pomińmy te grzeczności i przejdźmy do meritum rozprawy. :)

    : informujemy, że aby skorzystać z premiowania transakcji
    : paliwowych w Meritum Banku, należy wykazać się wpływami
    : zewnętrznymi

    Ale co to są zewnętrza? Z zewnątrz banku czy z zewnątrz
    kont danej osoby? Pojmuję po tym, co zaistniało, że
    z zewnątrz banku. Przelałem (około 10 kpln) ze swego
    RORu w Meritum na cudzy ROR w Meritum. I zaistniały
    wpływ nie został uznany za zewnętrzny? Czy tak?

    Moim zdaniem warto zamienić zbyt wieloznaczne określenie 'wpływ
    zewnętrzny' na mniej wieloznaczne -- 'wpływ z innego banku'.

    Jednocześnie dodaję, iż zaistniałe nieporozumienie nie wpłynie
    negatywnie/niekorzystnie na wizerunek banku Meritum malowany
    w mej wyobraźni. (na moją opinię o banku Meritum)

    : na konto w wysokości min. 1500 zł w miesiącu kalendarzowym.

    To jest jasne i przejrzyste.
    [przejrzyste? -- transparentne? może
    aż do tego stopnia, że tam nic nie ma?]

    : Pozdrawiamy,

    Zdrowia nigdy dosyć, zatem odwzajemniam pozdrowienia i dziękuję
    za udzielenie [niestety nadal niejasnej] odpowiedzi oraz proszę
    o doprecyzowanie, czym są 'wpływy zewnętrzne' i co rozumieją
    Państwo pod pojęciem 'konto' -- czy chodzi o dowolne konto
    (na przykład -- firmowe) danej osoby, czy o ROR.

    : Meritum Bank

    A już przy okazji... Przelałem dziś na ROR w Meritum 250 złotych
    z banku Millennium, ale bank Meritum jakoś zabrał mi 3 grosze.
    Czy mamy do czynienia z plagą przelewów ujemnej wartości?

    Kwota operacji:-0,03 PLN
    Tytułem:Blokady - BL/12/0269711 Kapitalizacja odsetek

    Jest to przelew z tego konta, z którego lałem 250 złotych,
    ale opatrzony takim tytułem i na taką kwotę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-10-16 01:37:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k5he3o$sc6$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > negatywnie/niekorzystnie na wizerunek banku Meritum malowany
    > w mej wyobraźni. (na moją opinię o banku Meritum)

    Oczywiście nie pogniewam się na Was, jeśli wyjątkowo uznacie
    spełnienie warunków -- wpłaciłem Wam na dwa RORy w sumie nie
    3000 złotych, lecz około 10 000 złotych w ubiegłym miesiącu,
    zatem nie jesteście stratni. W wypadku uznania spełnienia
    warunków -- Wasz wizerunek w moich oczach nabrałby blasku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-10-16 08:49:54
    Od: Meritum Bank <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 października 2012 01:40:35 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
> [...]
    >
    > .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    >
    > `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    >
    > o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    Witam ponownie,

    zgodnie z Regulaminem premiowania "Transakcji paliwowych" dla Posiadaczy MeritumKonta
    Zarabiającego, wpływ jest rozumiany jako "przelew na Konto z tytułu wynagrodzenia,
    emerytury, renty lub inny przelew na Konto, pochodzący z innego banku lub z rachunku
    rozliczeniowego przedsiębiorcy lub innego podmiotu, prowadzonego przez Meritum Bank
    ICB S.A." Przelewy realizowane pomiędzy rachunkami Klienta Indywidualnego nie są w
    rozumieniu ww. Regulaminu uznane jako zewnętrzne.

    Pełny tekst Regulaminu można znaleźć pod linkiem:
    http://www.meritumbank.pl/binsource/f/46/61/7/bin_C3
    POf6080dc01f75420246617.BINARYOBJ_FILE.PL.1.0.0/Regu
    lamin_premiowania_Transakcji_paliwowych.pdf

    Pozdrawiamy,
    Meritum Bank

  • 8. Data: 2012-10-16 10:09:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Meritum Bank" a...@g...co

    : zgodnie z Regulaminem premiowania "Transakcji paliwowych"
    : dla Posiadaczy MeritumKonta Zarabiającego, wpływ jest

    'Wpływ' czy 'wpływ zewnętrzny'?

[...]

    A jeśli przelałem ze swego (prowadzonego dla mnie, na moje
    nazwisko) RORu w Meritum na cudzy (prowadzony nie dla mnie)
    ROR w Meritum -- przelałem zewnętrznie czy nie? Z powyższej
    wypowiedzi (Waszej) nijak to nie wynika.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-10-16 10:28:02
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    > A jeśli przelałem ze swego (prowadzonego dla mnie, na moje
    > nazwisko) RORu w Meritum na cudzy (prowadzony nie dla mnie)
    > ROR w Meritum -- przelałem zewnętrznie czy nie? Z powyższej
    > wypowiedzi (Waszej) nijak to nie wynika.

    Dla Meritum Banku ICB S.A. nie jesteś najwyraźniej "innym podmiotem". Użyli
    w odpowiedzi liczby pojedynczej "Klienta Indywidualnego" zamiast mnogiej
    "Klientów Indywidualnych", ale raczej wiadomo o co chodzi. To albo pomyłka
    albo marketo-mowa.

  • 10. Data: 2012-10-16 15:12:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" k5j4vs$3te$...@s...cyf-kr.edu.pl

> [...]
    > Indywidualnego" zamiast mnogiej "Klientów Indywidualnych", ale raczej wiadomo o co
    chodzi. To albo pomyłka albo marketo-mowa.

    Ja nadal nie wiem, czy przelew z RORu Kowalskiego na ROR Nowakowej
    jest zewnętrzny, czy wewnętrzny przy założeniu, iż oba RORy są
    prowadzone przez Meritum.

    -=-

    Jeśli łaska, zauważ, że Meritum:

    () wykłada, czym jest wpływ
    () wyjaśnia, że przelew z konta Kowalskiego (prowadzonego
    w Meritum) na inne konto tegoż Kowalskiego (także
    prowadzone w Meritum) nie jest przelewem zewnętrznym

    Podczas gdy ja pytam, o to, czy przelew z mego RORu merytorycznego
    na inny ROR merytoryczny (na ROR innej osoby w Meritum) jest zewnętrzny.

    "Meritum Bank" 8...@g...co

    informujemy, że aby skorzystać z premiowania transakcji paliwowych
    w Meritum Banku, należy wykazać się wpływami zewnętrznymi na konto
    w wysokości min. 1500 zł w miesiącu kalendarzowym.

    Powyżej jest mowa o wpływach zewnętrznych bez wyjaśniania, czym one
    są. Zaś poniżej jest informacja o tym, czym jest wpływ oraz o tym,
    że jakieś przelewy nie są przelewami zewnętrznymi. Brak natomiast
    odpowiedzi na moje pytanie. Wiadomo tylko, że mój przelew (na około
    10 kpln) jest wpływem.

    "Meritum Bank" a...@g...co

[...]

    Fakt, iż piszą o jednym kliencie (zamiast o klientach w ogóle)
    świadczy IMO o nieumiejętności wypowiadania się. Gdyby napisali
    o wielu klientach -- mieliby duży problem w tak skonstruowanej
    wypowiedzi. Chcąc uniknąć tego problemu, użyli liczby pojedynczej,
    choć rzecz jasna mogli inaczej sformułować tę swoją [złotą] myśl...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'