  • 41. Data: 2012-10-14 19:07:33
    Temat: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Widzisz, Ozorowska kurwo -- Twoje rycerstwo nawet
    już pisać po polsku nie potrafi. :) Już tylko takie
    ścierwo paraanalfabetyczne chce Cię popierać. Reszta
    woli omijać z daleka płomienną miłość Wojciechowiętowską. ;)
    (niepoprawnie nazywaną w Wikipedii -- Jeżowską)

    IMO zdrowy umysłowo człowiek zadaje w każdej sekundzie
    swego życia masę pytań, na które w swym życiu poszukuje
    odpowiedzi. :) Każda odpowiedź zmienia odbicie świata
    malowane w wyobraźni tegoż człowieka (szukającego
    odpowiedzi) i każda budzi kolejne pytania...

    IMO tylko uczeń Rydzyka może twierdzić, iż 'wziąść'
    to poprawne słowo w języku polskim. :)

    Co do wywiadu -- nie moja wina, że w gazetach zatrudniają
    dzis przygłupów. Napisałem wyraźnie -- zbyt trudnym zadaniem
    jest obliczenie, ile banki dają wiśni i orzechów. :) A że ten
    ,,dziennikarz'' czytać nie umiał i uznał, że ja napisałem,
    iż od wiśni i orzechów płacę podatki... Cóż... Bywa...

    Widocznie Ogórek ów nie czytał tego, co ja napisałem
    w liście do niego, ale czytał coś innego i prosił
    Ducha Świętego o ,,wykładnię''. :) IMO Duch Święty
    wyłożył mu: ,,jesteś głupi jak but''. :)

    [trochę rozanieliłem się... w radiu takie fajne piosenki...
    Beata... Augustów... Jeziora... Albatros... Czy to ten
    Albatros, który mnie uczył latania do sracza?... Boże!
    Błagam Cię -- chroń galerie handlowe, gdzie można srać
    do woli!... chroń galerie, Albatrosy, Ikeę -- która chce
    budowania sieci tanich hoteli w Europie... w drogich
    hotelach trzeba płacić (ryczałtem niejako) za dziwki
    hotelowe, z usług których ja nie korzystam...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    "www2" f...@g...co

    Ciszewski napisał:

> [...]
    >

    > Mo�esz wzi�� i si��� -- nie wzi���.
    >

    > : udzial czy nie? wg mnie nie jest to jasne napisane,
    >

    > Jasno -- nie mo�esz.
    >

    > : nie ma slowa "kiedykolwiek" ani nie jest podany konkretny dzien tylko jest "do
    dnia"

    > Jak Ty napisa�es niepotrzebnie '�', tak oni niepotrzebnie dopisali 'do'.
    >

    > : poza tym, to ze sie podzielilem odpowiedziami - prezyzyjnymi - zaoszczedzi innym
    watpliwosci

    > Pi�� (5) pyta� na godzin�? Neoniusza zazwyczaj nie czytam, ale tym razem
    >
    > skusi�em si�. :) I najch�tniej bym to wzi�� jako skrajno�� w

    To Twoja interpretacja. Ja mam email z imieniem i nazwiskiem pracownika mBanku, ktory
    twierdzi ze mozna wziasc udzial (zgodnie z
    cytatem powyzej w moim poscie). No ale Ty i neoniusz wiecie lepiej. Ja sie wolalem
    zapytac i mam "podkladke".

    > Pi�� na sekund� -- OK...
    >
    > Trzeba by� mocno upo�ledzonym, aby zadawa� 5 na godzin�. :)

    jesli o Ciebie chodzi to jakoze czytam ta grupe od pewnego czasu - dales juz przyklad
    swojej kultury, a i bajkopisarstwa (vide
    wywiad dla gazety)

    do tego wstawki pierdol ktore robisz w kazdym poscie z jakimis wierzszykami swiadcza,
    ze jedyna osoba w tym watku uposledzona jestes
    Ty :)

  • 42. Data: 2012-10-15 08:33:40
    Od: Marx <a...@g...com>

    napisał:

    > warto ryzykowac dla 5zl ze nie otrzymasz kindla? Jak bedzie 1000 zakupow, a
    wnioskow z linku bedzie 1100 to moga zweryfikowac wszystkich

    > nie jest to jakas gigantyczna ilosc gruponow, zeby byl z tym problem

    moim zdaniem ryzyko niewielkie - 5zł i tak idzie pewnie w 100% dla
    grupona, a mBankowi zależy tylko na założeniu karty, zarobek groupona
    pewnie ich mało interesuje.
    Marx

  • 43. Data: 2012-10-15 12:06:16
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    napisał:

> [...]
    >

    > moim zdaniem ryzyko niewielkie - 5zł i tak idzie pewnie w 100% dla
    >
    > grupona, a mBankowi zależy tylko na założeniu karty, zarobek groupona

    Oferta została wyprzedana. Czuję, że jednak jakaś weryfikacja będzie. Pewnie dostają
    z Groupona dane osobowe i sobie porównają po PESEL.

  • 44. Data: 2012-10-15 12:16:51
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    napisał:

> [...]
    >

    > Oferta została wyprzedana. Czuję, że jednak jakaś weryfikacja będzie. Pewnie
    dostają z Groupona dane osobowe i sobie porównają po PESEL.

    Nie mogę znaleźć informacji: Jaka jest minimalna wysokość wnioskowanego kredytu w
    przypadku MC M&M?

  • 45. Data: 2012-10-15 12:23:50
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu sobota, 13 października 2012 09:56:12 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Przelew w Żabce kwoty 500zł spełnia warunki promocji?

    Przyłączam się do pytania. Czy mBank traktuje to jako transakcje bezgotówkowe?

  • 46. Data: 2012-10-15 12:37:57
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 12:16:52 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda
    napisał:

    > Nie mogę znaleźć informacji: Jaka jest minimalna wysokość wnioskowanego kredytu w
    przypadku MC M&M?

    Z lektury tego wątku wynika, że musi to być minimum 3 tys. zł w przypadku karty
    Miles&More Standard.

    --
    Pozdrawiam,
    Robert Błaut

  • 47. Data: 2012-10-15 12:43:06
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 12:23:51 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda
    napisał:

    > Przyłączam się do pytania. Czy mBank traktuje to jako transakcje bezgotówkowe?

    Oczywiście, że jest to transakcja bezgotówkowa. W regulaminie promocji jest zapis:

    "3. Przez transakcje bezgotowkowe rozumie sie:
    a) zapłate za towary lub *usługi* przy uzyciu karty MasterCard lub MasterCard
    Miles&More Premium,"

    Płatność za rachunki w Żabce jest usługą.

    Pytanie tylko, czy tą kartą w Żabce da się zapłacić za rachunki? ;) Podobno kartami
    mBanku nie da się płacić za rachunki w Żabce. Przynajmniej tak raportowali
    użytkownicy w wątku: http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/9,991821,zap
    lata-karta-platnicza-za-rachunki-w-zabce,2.html

    --
    Pozdrawiam,
    Robert Błaut

  • 48. Data: 2012-10-15 15:53:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 13 października 2012 09:31:16 UTC+2 użytkownik damian napisał:
    > Jakieś haczyki? Ja chyba nie widzę.

    Główny haczyk eliminujący np mnie z tej promocji to to że umowe o kartę trzeba
    podpisac osobiście w placówce mbank.
    A ja do najbliższej placówki mam 50km;((

  • 49. Data: 2012-10-15 17:06:31
    Od: "Jarek" <...@...pl>

    ps.com...

    >Główny haczyk eliminujący np mnie z tej promocji to to że umowe o kartę
    >trzeba podpisac osobiście w placówce mbank.
    >A ja do najbliższej placówki mam 50km;((

    Nie trzeba.

    Jarek

  • 50. Data: 2012-10-15 18:14:03
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 17:06:21 UTC+2 użytkownik Jarek napisał:

    > Nie trzeba.

    Nie trzeba, o ile ma się ekonto w tym banku. W przeciwnym wypadku, raczej trzeba się
    fatygować osobiście.

    --
    Pozdrawiam,
    Robert Błaut