  • 1. Data: 2012-10-13 09:23:12
    Temat: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    Powtórka promocji z Kindle, tym razem z kartą Miles & More.

    "5 zł za groupon na kartę kredytową World MasterCard(R) Miles & More lub
    World MasterCard(R) Miles & More Premium i czytnik Kindle 4 w mBank"

    http://shopping.groupon.pl/d-11514528-Karta-kredytow
    a-mbank-kredyty-tanio-karta-kredytowa-promocja-mbank
    -promocje

  • 2. Data: 2012-10-13 09:31:16
    Temat: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: damian <d...@g...com>

    Jakieś haczyki? Ja chyba nie widzę.

  • 3. Data: 2012-10-13 09:46:31
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-10-13 09:31, damian wrote:
    > Jakieś haczyki? Ja chyba nie widzę.

    Pierwszy haczyk to taki, że po wyborze "jestem klientem mBanku" IMHO nie
    da się wybrać karty World MasterCard(R) Miles & More

    Do wyboru są:
    MasterCard Standard
    Visa Clasic
    Visa Radość

    Co w zasadzie wyczerpuje temat innych haczyków ;-)

    Piotrek

  • 4. Data: 2012-10-13 09:56:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 13 października 2012 09:31:16 UTC+2 użytkownik damian napisał:
    > W dniu sobota, 13 października 2012 09:23:20 UTC+2 użytkownik Marcin Mokrzycki
    napisał:

    > Jakieś haczyki? Ja chyba nie widzę.

    Przelew w Żabce kwoty 500zł spełnia warunki promocji?

  • 5. Data: 2012-10-13 10:13:31
    Od: damian <d...@g...com>

    W dniu sobota, 13 października 2012 09:46:39 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

> [...]
    >
    > Visa Clasic
    >
    > Visa Radość
    >

    > Co w zasadzie wyczerpuje temat innych haczyków ;-)

    Nie jestem klientem mBanku :)

  • 6. Data: 2012-10-13 10:23:52
    Od: damian <d...@g...com>

    Wg regulaminu z karty można zrezygnować w każdej chwili. Nie jest tylko napisane jak
    w takim przypadku rozliczana jest opłata roczna za kartę. Czy kwota/liczba
    transakcji, które trzeba wykonać w ciągu roku jest proporcjonalnie zmniejszana
    odpowiednio do czasu użytkowania karty, czy nie... Nie widzę takiej informacji.

  • 7. Data: 2012-10-13 10:54:42
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > Jakieś haczyki? Ja chyba nie widzę.

    http://www.mbank.pl/download/regulaminy/Regulamin_pr
    omocji_mile_and_more_groupon.pdf

    "2. W Promocji mogą wziąć udział pełnoletnie osoby fizyczne, które do dnia
    13 października 2012 roku nie
    były stroną umowy Kredytu o korzystanie z karty kredytowej mBanku oraz nie
    są w trakcie wnioskowania
    o wydanie jakiejkolwiek karty kredytowej mBanku. "

    ja wnioskuję że nie może mieć nikt kto miał kiedykolwiek kredytowkę mbanku
    nie mam kredytówki, ale przed 13 października (z pol roku temu) miałem

    erator/

  • 8. Data: 2012-10-13 11:00:48
    Od: a...@g...pl

    Piotrek wrote:

> [...]
    > Visa Clasic
    > Visa Radość
    >
    > Co w zasadzie wyczerpuje temat innych haczyków ;-)

    Pewnie zawnioskowałeś o zbyt małą kwotę.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 9. Data: 2012-10-13 11:32:26
    Od: spider <s...@w...pl>

    W dniu 2012-10-13 09:23, Marcin Mokrzycki pisze:
    > Powtórka promocji z Kindle, tym razem z kartą Miles & More.
    >
    > "5 zł za groupon na kartę kredytową World MasterCard(R) Miles & More lub
    > World MasterCard(R) Miles & More Premium i czytnik Kindle 4 w mBank"

    Ktoś wie może ile czasu czeka się na kartę od momentu złożenia wniosku w
    przypadku pozytywnie rozpatrzonego wniosku?
    Bo wg regulaminu mam czas do 26 listopada na wydanie 500 zł aby załapać
    się na prezent, więc istnieje ryzyko że bank będzie się ociągał, dostanę
    kartę a z kindla nici :)

  • 10. Data: 2012-10-13 12:27:07
    Od: www2 <t...@g...com>

    ja widzę:

    Oferta została
    wyprzedana
    Za jedyne: 5 zł
    Rabat Oszczędzasz
    99% 499 zł
    OFERTA ZOSTAŁA
    WYPRZEDANA

    poza tym - kupiłbym kod za 5zł i wniosek mi odrzucą i po 5 zł ? ;) ale głupota