  • 1. Data: 2012-10-13 13:08:24
    Temat: Neste i PayPass już bangla.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Z kronikarskiego obowiązku uprzejmie donoszę, że w końcu działa
    PayPass na Neste. W każdym razie w Gdyni nie było dotąd. Chociaż
    terminal miał zaznaczone pole do kart zbliżeniowych, to nie było ono
    aktywne. Teraz pojawiły się naklejki na terminalach i dodatkowa
    opcja w menu na ekranie. Ale działa tak sobie, bo trzeba podać PIN.
    Sprawdzałem na jednej karcie 2 razy.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-10-15 00:49:43
    Temat: Re: Neste i PayPass już bangla.
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 13 Oct 2012 13:08:24 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

> [...]
    > aktywne. Teraz pojawiły się naklejki na terminalach i dodatkowa
    > opcja w menu na ekranie. Ale działa tak sobie, bo trzeba podać PIN.

    A jaką maksymalną kwotę tankowania ustawiłeś?
    Poniżej 50 zł, czy powyżej?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2012-10-15 10:26:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Chris94 napisał(a) :

    > A jaką maksymalną kwotę tankowania ustawiłeś?
    > Poniżej 50 zł, czy powyżej?

    Oba razy po 10. Do tankowania mam inną kartę :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]