  • 61. Data: 2012-10-16 22:55:48
    Temat: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 14.10.2012 18:02, www2 wrote:
    > To Twoja interpretacja. Ja mam email z imieniem i nazwiskiem pracownika mBanku,
    ktory twierdzi ze mozna wziasc udzial (zgodnie z cytatem powyzej w moim poscie). No
    ale Ty i neoniusz wiecie lepiej. Ja sie wolalem zapytac i mam "podkladke".

    I myslisz, ze kogos bedzie obchodzic pozniej ta twoja "podkladka"? Naucz
    sie lepiej zawijac wiersze, bo smiecisz.

    Z forum mbanku:

    "No więc, ja miałem kartę (te złotą rybkę), którą im wypowiedziałem
    jakoś w 2009 czy 2008 roku
    i jest tak. Cóż, jak widzę widzę, rąbanie klientów mBank ma lepiej
    opanowane niż ci drwale z reklamy

    Witam,

    w odpowiedzi na Pana pytanie dotyczące regulaminu promocji, chciałbym
    poinformować, iż w związku z tym, że posiadał Pan już w mBanku kartę
    kredytową, to mimo wypowiedzenia umowy danej karty nie może Pan
    skorzystać z danej promocji.

    Mam nadzieję, że powyższe informacje będą dla Pana pomocne.

    Pozdrawiam
    R--------------
    Wydział Obsługi Klientów mBanku
    Biuro Obsługi Klientów
    "

  • 62. Data: 2012-10-18 11:16:23
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu sobota, 13 października 2012 12:27:07 UTC+2 użytkownik www2 napisał:
    > ja widzę:

    > Oferta została
    >
    > wyprzedana
    Dziś znowu jest aktywna.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 63. Data: 2012-10-19 13:35:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 22:14:11 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
    > Skycash.

    Ale to koszt 59zł jesli dobrze patrze(1,9% z 3000zł=57zł + 2zł przelew z powrotem.)

  • 64. Data: 2012-10-19 14:24:52
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu piątek, 19 października 2012 13:35:49 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Ale to koszt 59zł jesli dobrze patrze(1,9% z 3000zł=57zł + 2zł przelew z
    powrotem.)

    Jakie 3000?

  • 65. Data: 2012-10-19 14:37:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 października 2012 14:24:53 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:

    > Jakie 3000?

    Pomyłka. Z wiśniami Sygma banku mi się pomyliło(tam trzeba wykonac transakcje na min
    3000zł)
    W mbanku 500zł więc koszt z uzyciem skycasch to 2zł + 9,5zł= 11,5zł

  • 66. Data: 2012-10-19 16:43:43
    Temat: Re: KK mBank M&amp;M + Kindle na groupon.pl
    Od: adamus120 <p...@u...narkive.com>

    Składaliście wniosek o kartę przez link z groupona czy bezpośrednio przez system
    transakcyjny?
    --
    adamus

  • 67. Data: 2012-10-19 21:09:28
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu piątek, 19 października 2012 16:43:44 UTC+2 użytkownik adamus120 napisał:
    > Składaliście wniosek o kartę przez link z groupona czy bezpośrednio przez system
    transakcyjny?

    Link kieruje do systemu transakcyjnego a więc jedno i drugie :)

  • 68. Data: 2012-10-19 21:34:19
    Od: adamus120 <q...@u...narkive.com>

    Też mi się wydawało, że wszystko jedno jak się wchodzi. Zamówiłem kartę bezpośrednio
    z systemu transakcyjnego. Podpisałem umowę. Potem okazało się, że zamówiłem zwykłą
    kartę bez promocji z kindlem :( Konsultant poinformował że nic już nie da się zrobić
    i kindla nie otrzymam. Także zostaje wysłać wniosek o rozwiązanie umowy :)
    --
    adamus

  • 69. Data: 2012-10-19 22:07:16
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu piątek, 19 października 2012 21:34:21 UTC+2 użytkownik adamus120 napisał:
> [...]
    nie da się zrobić i kindla nie otrzymam. Także zostaje wysłać wniosek o rozwiązanie

    Nie napisałem, że wszystko jedno. To, skąd zostałeś przekierowany można prześledzić i
    na tej podstawie zaliczyć wniosek do promocji lub nie. Nie twierdzę,że tak to działa
    ale też nie wykluczam.

  • 70. Data: 2012-10-19 22:20:57
    Od: adamus120 <6...@u...narkive.com>

    Tak to właśnie działa. Niestety...