  • 1. Data: 2012-10-13 07:14:32
    Temat: Nawet 10% soku Z KAŻDEJ WIŚNI dla posługujących się przelewem
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    NAWET 10% SOKU z każdej wiśni dla posługujących się PRZELEWEM!

    Za każdy przelew na moje konto zwracam minimum 5% kwoty przelanej - kwota
    zwrotu zaokrąglana w górę. Za każdy przelew w wysokości pełnych setek
    złotych (od 1 do nieskończoności) zwracam pełne 10%, ze względu na łatwość w
    obliczeniu kwoty zwrotu.

    Wyjątkowa oferta ograniczona czasowo, tylko do końca października 2012.
    Wyślij przelew już TERAZ!

  • 2. Data: 2012-10-13 16:26:58
    Od: www2 <t...@g...com>

    brzmi jak kolejny wałek :)

    typu oferty pracy przy praniu brudnych pieniędzy

    na tej grupie nie ma czytelników tak naiwnych <łapka>

  • 3. Data: 2012-10-13 16:30:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    www2 napisał(a) :
    > brzmi jak kolejny wałek :)
    >
    > typu oferty pracy przy praniu brudnych pieniędzy
    >

    > na tej grupie nie ma czytelników tak naiwnych <łapka>

    Etam. To żart stałego grupowicza. Aczkolwiek mało wysublimowany :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2012-10-13 22:17:08
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:k5btss$jgo$1@node2.news.atman.pl...

    > Etam. To żart stałego grupowicza. Aczkolwiek mało wysublimowany :-)

    Przeciez napisal wyraznie ze zwraca aż 10%
    z przelanej kwoty - LOL

  • 5. Data: 2012-10-14 02:58:50
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    www2 <t...@g...com> wrote:
    > brzmi jak kolejny wałek :)
    >
    > typu oferty pracy przy praniu brudnych pieniędzy

    Zwraca 10% a nie 110% ;-)

    a.

  • 6. Data: 2012-10-14 04:53:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "www2" 1...@g...co

    : na tej grupie nie ma czytelników tak naiwnych <łapka>

    Organizacje charytatywne zazwyczaj zwracają od 0% do 100%. ;)
    I każdy Fiskus zwraca podatnikom przy okazji budowania prawa
    prorodzinnego. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-10-14 14:26:07
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > Zwraca 10% a nie 110% ;-)

    Przy NAPRAWDĘ dużych kwotach rozważam wprowadzenie promocji zwrotu
    dochodzącej NAWET do 100%. ;-)

  • 8. Data: 2012-10-14 14:29:01
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > na tej grupie nie ma czytelników tak naiwnych

    Jak czytam te wszystkie wiśniowe wątki to mam pewne wątpliwości ;-)
    Moja oferta jest najlepsiejsza, najszybsza i bez żadnych głupich warunków
    wstępnych.

  • 9. Data: 2012-10-14 17:25:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcepan" 507ab24e$1$1212$6...@n...neostrada.pl

    > Jak czytam te wszystkie wiśniowe wątki to mam pewne wątpliwości ;-)
    > Moja oferta jest najlepsiejsza, najszybsza i bez żadnych głupich warunków
    wstępnych.

    Ja mogę zwracać 100%. :) A nawet więcej. :)
    [ale muszę uważać -- Tusk sprzedał Plichtę...
    muszę zainwestować w stabilniejszych polityków...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-10-14 22:15:32
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > Ja mogę zwracać 100%. :) A nawet więcej. :)

    Do odważnych świat należy.
    Jednak kłania się dialektyka. Jeśli bank chce pożyczyć komuś pieniądze na 10
    % to jest to niebywała okazja i działalność niemalże charytatywana. Jeśli to
    ty pożyczasz bankowi na 10% to jest to chciwość i nieliczenie się z realiami
    rynku. PR podstawą ekonomii a na pewno języczkiem u wagi.

    Dostałem juz piewsze wpłaty choć nie podałem numeru rachunku i ciągle
    jeszcze weekend ;-)
    Internet to jednak siła niezbadana!