  • 91. Data: 2012-11-22 10:55:52
    Temat: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 22.11.2012 09:15, Kris wrote:
    > Ciekawe sa te całe wiśniobrania- wiśniobiorcy aby zyskac jakis gadżet czy PLN
    kupuja niopotrzebne usługi
    skad wiesz ze niepotrzebne?
    Marx

  • 92. Data: 2012-11-22 11:33:04
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 11:08:48 UTC+1 użytkownik Marx napisał:
    > skad wiesz ze niepotrzebne?

    Nie karmcie trolla. Po prostu kolejny guru, który wie lepiej co dla nas dobre i
    postanowił nas nauczać.

  • 93. Data: 2012-11-22 18:52:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 3...@g...co

    : Odpuścic sobie jedno wisnioobranie- myśle że bieganie
    : po realach, orlenach i wypłacanie po 50-200zł aby wyrobić

    Jestem w galerii z realem bardzo często -- bywa, że codziennie.

    A jak często kupuję w realu? Rzadziej, ale nadal
    często -- częściej niż potrzebuję do wzięcia pełnych
    50 wiśni. Ile kosztuje mnie pobranie tych 200 złotych
    oraz wpłacenie ich do wpłatomatu lub w inne miejsce?
    WYpłacanie trwało tyle, że trudno mówić o jednej minucie.
    A wpłacanie? Wpłacałem razem z makulaturą pochodzącą
    z innych źródeł. Właśnie w tym celu często odwiedzam
    galerię z realem, aby wpłacić surowce -- gdy mam także
    złom (zwany bilonem) wpłacam w EB, a samą makulaturę
    mogę wpłacić we wpłatomacie...

    : jakis tam limit i dostac iles tam PLN zajmuje sporo czasu.

    Zapewniam Cię, że liczę się z kosztami -- stratą czasu oraz
    stratami finansowymi. Gorzej z oceną ryzyka -- toż mogę trafić
    na makulaturę trefną. Jednak na taką mogę trafić łatwiej
    w sklepach ,,niższej kategorii'' niż real czy Orlen.

    : A czas to pieniąsdz;))

    Wielu zarzuca mi tracenie tegoż na gadulstwo -- ale właśnie
    grupy dyskusyjne dały dobre rezultaty, nie złe. Tu właśnie
    ostrzeżono mnie przed wieloma wpadkami -- choćby złotym
    bursztynem MarcinaP, ale nie tylko przed tą wpadką.

    : Ciekawe sa te całe wiśniobrania- wiśniobiorcy aby zyskac
    : jakis gadżet czy PLN kupuja niopotrzebne usługi itp.

    Czyli jakie?

    : Ale kazdy jesty Panem swego losu/czasu więc w sumie
    : nic mi do tego;))

    Powiedz Maternie i Manowi, że robią z siebie durni, reklamując KB.
    [nie chcę wspomnieć, że pewna Linda, i to nie Lampenius, zażyczyła
    sobie, abym zarabiał pieniądze na reklamach, czyli (w jej mniemaniu)
    jako aktor czy inny artysta -- owa Linda ma spore wymagania; chciała
    przykładowo, abym zaoferował jej stabilizację i jednocześnie długiego
    na pół metra, grubego... musiałem taki (długi i gruby, ze stabilizacją)
    wypożyczyć -- jakiś reprezentant Sygmy, ale nie bankowej pożyczał wtedy
    za free na dowód osobisty, i nawet chyba spisał na stratę to, co mi
    pożyczył, gdyż długo nie zwracałem]

    My nie zamawiamy usług niechcianych, ale:

    -- testujemy usługi chciane i pożądane przez
    ludzi, wskazując zauważone przez nas błędy

    -- dajemy (bezlitośnie? -- odwrotnie, nasza
    litość jest dobrze ukierunkowana) celne,
    cięte, krytyczne oceny tychże usług

    -- reklamujemy, zachęcamy do korzystania,
    niejako ręcząc za banki (bo jednak zwykle
    trzeba bankowi coś powierzyć -- na przykład
    5 kpln merytorycznie na 3 miesiące czy 7.5 kpln
    trzy razy wlać do BPH...)

    Za naszą pracę dostajemy pieniądze, moim zdaniem dobre nie tylko od strony
    technicznej.

    -=-

    Zauważ, że wszędzie dookoła jest BEZROBOCIE!
    Banki wyszły do nas z propozycją, która znalazła uznanie.
    My daliśmy swoją pracę, banki nam zapłaciły za nasz wkład.
    Bankom na pewno to opłaca się -- bo banki raczej nie należą
    do instytucji deficytowych i raczej nie żebrzą (jak wiele
    innych instytucji) lecz płacą koszmarne podatki, sponsorują
    różne imprezy, dają dobry przykład...

    Co Ci nie podoba się w tym wszystkim?
    To, że Materna i Man mniej zarobili?
    Błąd -- oni zarobili także dzięki nam!!!
    Dopiero połączenie wiśniodawania z reklamą dało dobry efekt.

    -=-

    Wracając do meritum... ;)

    : Odpuścic sobie jedno wisnioobranie- myśle że bieganie
    : po realach, orlenach i wypłacanie po 50-200zł aby wyrobić

    IMO Twoje rozwiązanie jest złe. Czytanie zajmuje dużo czasu w zestawieniu
    z wisnioobraniem. IMO wolimy testowanie pracy banku w tak zwanym praniu. ;)
    [coby Lindy mogły nas oskarżać o pranie pieniędzy -- różne Lindy mają
    różne żądania wobec świata, jak chociażby długi na pół metra, o dużej
    średnicy i dający stabilizację...]

    Można co najwyżej rozpatrywać rezygnację z uczestniczenia
    w dyskusjach, jednak praktyka pokazuje, że choć te dyskusje
    są czasochłonne, są jednak zarazem zyskowne.

    Czasu zatem (na czytania regulaminowe) należy szukać w innych miejscach.

    Regulamin jest potrzebny -- jako podstawa, o którą można w razie potrzeby oprzeć się.
    Jednak w tak zwanym życiu nie ma czasu na zgłębianiu tajemnic regulaminowych --
    wlanie
    tak wygląda korzystanie z usług, że ludzie ludziom mówią, iż coś ma sens i jest warte
    używania, a coś innego nie jest warte zużywania czasu, pieniędzy, nerwów itd...

    Gdybym przeczytał regulamin fotokasy -- zapewne bym nie przeoczył możliwości
    zarobienia około 25 złotych, jednak regularne czytanie wszelkich regulaminów
    zajęłoby mi tak dużo czasu, iż straciłby znacznie więcej pieniędzy.

    Kindla nie chcę mieć a spieniężanie nie jest moją mocna stroną.
    Raczej wolałbym tablet. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 94. Data: 2012-11-22 19:01:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > E tam. Nie wiem jak inni, ale u mnie wiśniobranie to "wyciągnięcie karty
    > X zamiast Y" stracony czas to opracowanie reguł kiedy wyciągnąć kartę X,
    > kiedy Z a kiedy Y.

    A że kupować (mleko przykładowo) trzeba, zwykle przed kasą ustawia
    się jakaś kolejka [nie liniowa i nie wąskotorowa] więc tego czasu
    i na opracowywanie reguł, i na reguł tych wdrażanie -- jest
    bardzo dużo.

    Przecież w kolejce do kasy nie wyciągnę maszynki do
    golenia i nie będę golił się... ;)

    Na coś ten czas trzeba zużyć -- a na dodatek gimnastykowanie się
    nie leży w sprzeczności z opracowywaniem i dopracowywaniem reguł...

    -=-

    A może ten czas dałoby się wykorzystać na czytanie regulaminów?
    IMO nie. Nawet gdybym potrafił się skupić, miałbym trudności
    z czytaniem, gdyż mam słaby wzrok -- czasami nawet nie widzę
    liter. Na przykład w nocy widziałem przed sobą już tylko szary
    ekran, nie zaś rządki rozmazanych liter...

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k8juom$1u9$...@n...news.atman.pl

    > : Trzeba czytac regulamin jak się coś akceptuje;)

    > Skąd brać czas na te czytania?

    IMO raczej zabieramy regulaminy ze sklepu do ,,domu'', aby w ,,zaciszu'' je czytać.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 95. Data: 2012-11-22 19:15:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Hołda" 8...@g...co

    > skad wiesz ze niepotrzebne?

    : Nie karmcie trolla. Po prostu kolejny guru, który
    : wie lepiej co dla nas dobre i postanowił nas nauczać.

    Nie żaden troll, ale ktoś, kto nas bierze pod włos, ukazując
    nam dobre strony wiśniobrania poprzez odwrotne wyczesywanie. ;)
    Drażni nas, sugerując nam, iż rzuciliśmy się niemądrze na te
    (czy inne) propozycje banków, aby wykazać i nam, i tym bankom,
    i osobom postronnym jak celnym rozwiązaniem jest wiśniodawanie. :)

    Zacytujmy naszego wieszcza:

    ile Cię trzeba cenić, ten tylko się dowie, kto Cię stracił

    No i nasz rzekomy troll ukazuje nam bezboleśnie stan po stracie.

    Ja wiśnie lubię i cenię je sobie wysoko -- i dziękuję Bogu za ich
    otrzymywanie. Tym bardziej lubię orzechy, bo dają stabilizację? ;)
    Bo dają obraz tego, iż praca etatowa nawet opłacana nisko, może być
    lepiej widziana od pracy dorywczej, ale wysoko opłacanej... Wiśnie
    (zwłaszcza od BPH) uczą oszczędzania -- kto wie, kiedy kolejny raz
    uda się takie wiśniobranie.

    Tu chciałabym przypomnieć, że tą, która nas zachęciła, była siostra
    podpisująca się jako MarekZ.

    I przypomnę, że choć Rajfi dawał 2 setki -- jedna z nas (nie
    chcę mówić która) zauważył, że prawdziwe zyski daje Dobre. :)
    IMO Rajfi dawał bardzo dużo, ale był wymagający -- dał raczej
    szybko, nie żądał dużego obrotu i zachęcił do kupna smartfonu. :)

    Mnie wydaje się, że należy dziękować Bogu za każdą wiśnię i za
    każdy orzech? No -- za każdą garść wiśni i każdą garść orzechów. :)

    -=-

    Wykazywanie pozytywnych cech wiśniobrania czy orzechobrania
    poprzez zaprzeczanie jest imo podstępne, ale dobre. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 96. Data: 2012-11-22 20:27:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    > skad wiesz ze niepotrzebne?

    Wybacz, ale trudno uwierzyć że kindle stał się potrzebny akurat w tym momencie gdy
    mbank zaczął go dodawać do kart.

  • 97. Data: 2012-11-22 20:42:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 11:33:05 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:

    > Nie karmcie trolla. Po prostu kolejny guru, który wie lepiej co dla nas dobre i
    postanowił nas nauczać.

    Czemu od razu trolla;))
    Jesteś jak myślę dorosłą osoba i robisz co uważasz i nic mi do tego. Ale skoro na
    publicznej jakby nie patrzeć grupie to opisujesz to chyba można skomentować.
    A jeśli zechcesz to odpowiedz na pytanie; czy jest/była Tobie potrzebna kk w mBanku
    czy złożyłeś wniosek aby dostać Kindla?
    Czy te wycieczki po Orlench,Realach itp to po to bo potrzebne jest 200zł gotówki czy
    w jakimś innym celu?
    I naprawdę trudno udowodnić tezę ze te wszystkie usługi są kupowane bo są potrzebne a
    nie dla gadżetow czy PLNów
    I powtarzam nic mi do tego ale to grupa dyskusyjna wiec dyskutować można.
    A właśnie gdzieś dzisiaj czytałem że Sygma bank biżuterie Apartu daje jak 3000zł
    kartą operacji dokonasz.
    3000 przelewu w Żabce to koszt 12zł i kilka minut czasu
    Nagle u jakiejś tam ilości osób powstanie zapewne potrzeba robienia przelewów w
    Żabce.
    A że wcześniej im to bylo niepotrzebne...;))

  • 98. Data: 2012-11-22 21:23:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    > Wybacz, ale trudno uwierzyć że kindle stał się potrzebny akurat w tym momencie gdy
    mbank zaczął go dodawać do kart.

    Ale kindle jest "wiśnią," a nie "niepotrzebną usługą"
    KJ

    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 99. Data: 2012-11-23 00:49:57
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu środa, 21 listopada 2012 14:21:16 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
    > A ja właśnie się dowiedziałem, że Kindla nie dostanę. Nie zaznaczyłem we wniosku
    zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych.

    > Biorę cały proponowany limit i przenoszę kartę do innego banku.

    To dowiedz się jeszcze raz :-) o co chodzi. Bo, jak tu pokazała dyskusja, nie tylko
    ty nie wyraziłeś zgody. Są jeszcze inni, w tym ja, a kindla juz mam.

    Regulamin stwierdzał, że trzeba wyrazić zgodę na przetwarzanie danych przez
    organizatora, czyli mBank. A we wniosku było można nie wyrazić zgody na przetwarzanie
    danych przez podmioty BRE, inne niż mBank. Wg. mLini, samo złożenie wniosku było
    tożsame z wyrażeniem zgody dla mBanku.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 100. Data: 2012-11-23 02:12:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 0...@g...co

    : Czemu od razu trolla;))

    [bo to delikatne określenie]

    : Jesteś jak myślę dorosłą osoba i robisz co uważasz
    : i nic mi do tego. Ale skoro na publicznej jakby nie
    : patrzeć grupie to opisujesz to chyba można skomentować.

    Czym innym jest komentowanie a czym innym jest zniechęcanie
    czy wręcz decydowanie za kogoś -- w czyimś imieniu, kto
    Cię nie upoważnił do podejmowania decyzji w jego imieniu.

[...]

    Ja w realu kupowałem tanio to, czego potrzebowałem.
    Na Orlenach jest inaczej -- kupowałem to, czego
    potrzebowałem, ale drogo.

    : I naprawdę trudno udowodnić tezę ze te wszystkie usługi
    : są kupowane bo są potrzebne a nie dla gadżetow czy PLNów

    Poprawnością jest przyjmowanie pieniędzy w zamian za pracę.

    : I powtarzam nic mi do tego ale to grupa dyskusyjna wiec
    : dyskutować można.

    Ty nie dyskutujesz, ale decydujesz za innych a raczej usiłujesz decydować.

[...]

    I co w tym złego?

    : A że wcześniej im to bylo niepotrzebne...;))

    Masz swój sklep? Nie lubisz płazów? Może zagadaj i daj promocję swego Dino... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'