    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Date: Thu, 22 Nov 2012 18:52:06 +0100
    <k5e1aj$ico$1@node2.news.atman.pl> <8...@a...kjonca>
    <k5ecmr$pam$2@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <k5elg3$32o$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <k5khkk$qt7$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <1...@g...com>
    <0...@g...com>
    <k8juom$1u9$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>

    "Kris" 3...@g...co

    >> Skąd brać czas na te czytania?

    : Odpuścic sobie jedno wisnioobranie- myśle że bieganie
    : po realach, orlenach i wypłacanie po 50-200zł aby wyrobić

    Jestem w galerii z realem bardzo często -- bywa, że codziennie.

    A jak często kupuję w realu? Rzadziej, ale nadal
    często -- częściej niż potrzebuję do wzięcia pełnych
    50 wiśni. Ile kosztuje mnie pobranie tych 200 złotych
    oraz wpłacenie ich do wpłatomatu lub w inne miejsce?
    WYpłacanie trwało tyle, że trudno mówić o jednej minucie.
    A wpłacanie? Wpłacałem razem z makulaturą pochodzącą
    z innych źródeł. Właśnie w tym celu często odwiedzam
    galerię z realem, aby wpłacić surowce -- gdy mam także
    złom (zwany bilonem) wpłacam w EB, a samą makulaturę
    mogę wpłacić we wpłatomacie...

    : jakis tam limit i dostac iles tam PLN zajmuje sporo czasu.

    Zapewniam Cię, że liczę się z kosztami -- stratą czasu oraz
    stratami finansowymi. Gorzej z oceną ryzyka -- toż mogę trafić
    na makulaturę trefną. Jednak na taką mogę trafić łatwiej
    w sklepach ,,niższej kategorii'' niż real czy Orlen.

    : A czas to pieniąsdz;))

    Wielu zarzuca mi tracenie tegoż na gadulstwo -- ale właśnie
    grupy dyskusyjne dały dobre rezultaty, nie złe. Tu właśnie
    ostrzeżono mnie przed wieloma wpadkami -- choćby złotym
    bursztynem MarcinaP, ale nie tylko przed tą wpadką.

    : Ciekawe sa te całe wiśniobrania- wiśniobiorcy aby zyskac
    : jakis gadżet czy PLN kupuja niopotrzebne usługi itp.

    Czyli jakie?

    : Ale kazdy jesty Panem swego losu/czasu więc w sumie
    : nic mi do tego;))

    Powiedz Maternie i Manowi, że robią z siebie durni, reklamując KB.
    [nie chcę wspomnieć, że pewna Linda, i to nie Lampenius, zażyczyła
    sobie, abym zarabiał pieniądze na reklamach, czyli (w jej mniemaniu)
    jako aktor czy inny artysta -- owa Linda ma spore wymagania; chciała
    przykładowo, abym zaoferował jej stabilizację i jednocześnie długiego
    na pół metra, grubego... musiałem taki (długi i gruby, ze stabilizacją)
    wypożyczyć -- jakiś reprezentant Sygmy, ale nie bankowej pożyczał wtedy
    za free na dowód osobisty, i nawet chyba spisał na stratę to, co mi
    pożyczył, gdyż długo nie zwracałem]

    My nie zamawiamy usług niechcianych, ale:

    -- testujemy usługi chciane i pożądane przez
    ludzi, wskazując zauważone przez nas błędy

    -- dajemy (bezlitośnie? -- odwrotnie, nasza
    litość jest dobrze ukierunkowana) celne,
    cięte, krytyczne oceny tychże usług

    -- reklamujemy, zachęcamy do korzystania,
    niejako ręcząc za banki (bo jednak zwykle
    trzeba bankowi coś powierzyć -- na przykład
    5 kpln merytorycznie na 3 miesiące czy 7.5 kpln
    trzy razy wlać do BPH...)

    Za naszą pracę dostajemy pieniądze, moim zdaniem dobre nie tylko od strony
    technicznej.

    -=-

    Zauważ, że wszędzie dookoła jest BEZROBOCIE!
    Banki wyszły do nas z propozycją, która znalazła uznanie.
    My daliśmy swoją pracę, banki nam zapłaciły za nasz wkład.
    Bankom na pewno to opłaca się -- bo banki raczej nie należą
    do instytucji deficytowych i raczej nie żebrzą (jak wiele
    innych instytucji) lecz płacą koszmarne podatki, sponsorują
    różne imprezy, dają dobry przykład...

    Co Ci nie podoba się w tym wszystkim?
    To, że Materna i Man mniej zarobili?
    Błąd -- oni zarobili także dzięki nam!!!
    Dopiero połączenie wiśniodawania z reklamą dało dobry efekt.

    -=-

    Wracając do meritum... ;)

    : Odpuścic sobie jedno wisnioobranie- myśle że bieganie
    : po realach, orlenach i wypłacanie po 50-200zł aby wyrobić

    IMO Twoje rozwiązanie jest złe. Czytanie zajmuje dużo czasu w zestawieniu
    z wisnioobraniem. IMO wolimy testowanie pracy banku w tak zwanym praniu. ;)
    [coby Lindy mogły nas oskarżać o pranie pieniędzy -- różne Lindy mają
    różne żądania wobec świata, jak chociażby długi na pół metra, o dużej
    średnicy i dający stabilizację...]

    Można co najwyżej rozpatrywać rezygnację z uczestniczenia
    w dyskusjach, jednak praktyka pokazuje, że choć te dyskusje
    są czasochłonne, są jednak zarazem zyskowne.

    Czasu zatem (na czytania regulaminowe) należy szukać w innych miejscach.

    Regulamin jest potrzebny -- jako podstawa, o którą można w razie potrzeby oprzeć się.
    Jednak w tak zwanym życiu nie ma czasu na zgłębianiu tajemnic regulaminowych --
    wlanie
    tak wygląda korzystanie z usług, że ludzie ludziom mówią, iż coś ma sens i jest warte
    używania, a coś innego nie jest warte zużywania czasu, pieniędzy, nerwów itd...

    Gdybym przeczytał regulamin fotokasy -- zapewne bym nie przeoczył możliwości
    zarobienia około 25 złotych, jednak regularne czytanie wszelkich regulaminów
    zajęłoby mi tak dużo czasu, iż straciłby znacznie więcej pieniędzy.

    Kindla nie chcę mieć a spieniężanie nie jest moją mocna stroną.
    Raczej wolałbym tablet. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'