  • 81. Data: 2012-11-05 20:01:06
    Temat: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 19:33:16 UTC+1 użytkownik www2 napisał:
    > temu komus ponizej i naszemu trollowi leszkowi: dzisiaj dostalem czytnik, mam
    nadzieje, ze Wy trolle takze dostaniecie bo ja wg Was nie mialem go otrzymac...

    Zmieścili się w terminie wysyłki?

  • 82. Data: 2012-11-05 20:48:58
    Od: www2 <t...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 20:01:06 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:

    nadzieje, ze Wy trolle takze dostaniecie bo ja wg Was nie mialem go otrzymac...

    > Zmieścili się w terminie wysyłki?

    23.10 bylo rozliczenie ostatniej operacji do spelnienia warunku 500zl operacji - wiec
    tak

  • 83. Data: 2012-11-05 21:13:32
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 05.11.2012 19:33, www2 wrote:
    > temu komus ponizej i naszemu trollowi leszkowi: dzisiaj dostalem czytnik, mam
    nadzieje, ze Wy trolle takze dostaniecie bo ja wg Was nie mialem go otrzymac...

    > bez odbioru

    Twoja stara jest trollem, topposterze przeklety. Zebys chociaz wiersze
    zawijal, ale nie, po co. Ja swojego kindla dostalem od mbąka kilka
    miesiecy temu wiec niech cie zzera.

  • 84. Data: 2012-11-06 16:34:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "www2" 9...@g...co

    : temu komus ponizej i naszemu trollowi leszkowi: dzisiaj
    : dostalem czytnik, mam nadzieje, ze Wy trolle takze
    : dostaniecie bo ja wg Was nie mialem go otrzymac...

    Na wszelki wypadek wyjaśnię, że nie o mnie mowa, bo:

    -- ja nie ubiegam się o czytnik
    -- nie twierdzę, że ww2 miał nie otrzymać

    [dostają te czytniki moim kosztem, bo ja wczoraj zapomniałem
    przelać szmal z eKonta na maksymalnie dodatnie, przez co
    straciłem odsetki... a zapomniałem, bo wziąłem na noc
    kobietę do siebie... no i zająłem się nią... odsunąłem
    delikatnie napletek i włożyłem co trzeba tej kobiecie do
    jej wnętrza... później wysunąłem to coś, bo miałem obawy co
    do zwarcia... zwarcia nie było, kobiety nie pokaleczyłem
    (nie taka delikatna, jak by wyglądało...) więc wsunąłem
    jej co trzeba ponownie w wiadome miejsce... tu nastąpiło
    zaciśniecie i postawienie do pionu... w tej pozycji (czyli
    pionowej) stoi do dziś, i chyba będzie tak do czasu, gdy
    kobietę tę powieszę gdzieś na balkonie, coby żaluzje nie
    przesłaniały widoku na świat -- albowiem ta kobieta jest
    mi potrzebna do wyśmiewania się z tych, którzy chodzą na
    Dworze czy jakoś tak... chodzą i Trwają... A Dworak im
    jeno podnosi cenę... Antena (bo tak mojej nowej kobiecie
    na imię) kosztowała ponad 24 złote i spisuje się nieźle...
    niestety, gdy ją podłączyłem, było po północy... Antena
    na imię, Siatkowa na nazwisko... 13,5 dB zysku -- wymiary...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 85. Data: 2012-11-06 18:24:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k7bams$qg7$...@n...news.atman.pl

    > przesłaniały widoku na świat -- albowiem ta kobieta jest
    > mi potrzebna do wyśmiewania się z tych, którzy chodzą na
    > Dworze czy jakoś tak... chodzą i Trwają... A Dworak im

    No i Bóg ukarał mnie... Awaryją dostępową Dunaja -- mego ISP...
    Tu pomocą swą posłużyło urządzenie z dżiPIESem na pokładzie,
    zwane smartfonem, z dARMowym dostępem do netu...

> [...]
    > niestety, gdy ją podłączyłem, było po północy... Antena
    > na imię, Siatkowa na nazwisko... 13,5 dB zysku -- wymiary...]

    Kupiłem ją w Leroju, jak i klimatyzator, którym codziennie
    grzeję kręgosłup... [życie jest brutalne -- wiele wskazuje
    na to, że jednak będę chodził o własnych siłach, choć zapewne
    nie zdołam już stawać na głowie i nie będę mógł dźwigać ciężarów]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 86. Data: 2012-11-21 14:21:16
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    A ja właśnie się dowiedziałem, że Kindla nie dostanę. Nie zaznaczyłem we wniosku
    zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
    Biorę cały proponowany limit i przenoszę kartę do innego banku.

  • 87. Data: 2012-11-21 15:10:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 21 listopada 2012 14:21:16 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
    > A ja właśnie się dowiedziałem, że Kindla nie dostanę. Nie zaznaczyłem we wniosku
    zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych.

    Trzeba czytac regulamin jak się coś akceptuje;)

    > Biorę cały proponowany limit i przenoszę kartę do innego banku.

    Za "wiśniobiorcami" banki raczej płakać nie będą;))

  • 88. Data: 2012-11-22 02:22:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 0...@g...co

    : Trzeba czytac regulamin jak się coś akceptuje;)

    Skąd brać czas na te czytania?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 89. Data: 2012-11-22 09:15:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 02:22:30 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
> [...]
    Odpuścic sobie jedno wisnioobranie- myśle że bieganie po realach, orlenach i
    wypłacanie po 50-200zł aby wyrobić jakis tam limit i dostac iles tam PLN zajmuje
    sporo czasu. A czas to pieniąsdz;))
    Ciekawe sa te całe wiśniobrania- wiśniobiorcy aby zyskac jakis gadżet czy PLN kupuja
    niopotrzebne usługi itp.
    Ale kazdy jesty Panem swego losu/czasu więc w sumie nic mi do tego;))

  • 90. Data: 2012-11-22 10:39:28
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    [...]

    > Ciekawe sa te całe wiśniobrania- wiśniobiorcy aby zyskac jakis gadżet czy PLN
    kupuja niopotrzebne usługi itp.
    E tam. Nie wiem jak inni, ale u mnie wiśniobranie to "wyciągnięcie karty
    X zamiast Y" stracony czas to opracowanie reguł kiedy wyciągnąć kartę X,
    kiedy Z a kiedy Y.

    KJ

    In vino veritas.
    [In wine there is truth.]