  • 101. Data: 2012-11-23 09:08:59
    Temat: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 21:24:02 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > Ale kindle jest "wiśnią," a nie "niepotrzebną usługą"

    To może inaczej- czy brałbys kk z mBanku gdyby nie dodawali Kindle?
    Albo odwrotnie czy kupiłbyś sobie Kindle gdyby mBank go nie dodawał do swoich kart?

  • 102. Data: 2012-11-23 09:11:04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    > To może inaczej- czy brałbys kk z mBanku gdyby nie dodawali Kindle?
    > Albo odwrotnie czy kupiłbyś sobie Kindle gdyby mBank go nie dodawał do swoich kart?

    Owszem, Kupiłem sobie czytnik, a ten kundelek jest dla żony.
    KJ

    gleemites, n.:
    Petrified deposits of toothpaste found in sinks.
    -- "Sniglets", Rich Hall & Friends

  • 103. Data: 2012-11-23 09:17:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Lis, 20:27, Kris <k...@g...com> wrote:

    > Wybacz, ale trudno uwierzyć że kindle stał się potrzebny akurat w tym momencie gdy
    mbank zaczął go dodawać do kart.

    Sporo osob ma "w domysle" rozne zakupy, z realizacja ktorych czeka na
    jakas okazje - dodatkowy zastrzyk gotowki, spadek ceny do poziomu
    akceptowalnego do sily nabywczej zainteresowanego, jakiejs okazji na
    otrzymanie prezentu, o ktorym po cichu jest informowana rodzina.... a
    tu okazja zdobycia inna droga.

    Ja np. kindla kupilem, gdy cena czytnika spadla na akceptowalny dla
    mnie poziom. Ponad dwa lata sledzilem ceny i modele.

  • 104. Data: 2012-11-23 09:27:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 listopada 2012 09:17:28 UTC+1 użytkownik krzysztofsf napisał:
> [...]
    >
    > akceptowalnego do sily nabywczej zainteresowanego, jakiejs okazji na
    >
    > otrzymanie prezentu, o ktorym po cichu jest informowana rodzina.... a

    To zrozumiałem

    > Ja np. kindla kupilem, gdy cena czytnika spadla na akceptowalny dla
    >
    > mnie poziom. Ponad dwa lata sledzilem ceny i modele.

    Ale potrzeby posiadania KK w tym samym czasie nie miałeś;)
    KK biore jak mam taka potrzebe a nie jak mnie bank zachęci gadzetem
    Aczkolwiek doskonale sytuację wiśniobiorców rozumie bo sam mało co nie stałem sie
    posiadaczem Kindla. Jak się promnocja na gruponie ukazała to żona mówi- bierzemy
    będzie prezent dla córki.
    Niestety konieczna była wizyta w oddziale mbanku więc zrezygnowaliśmy.

  • 105. Data: 2012-11-23 09:35:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    [...]
    > Ale potrzeby posiadania KK w tym samym czasie nie miałeś;)

    No to co? Co innego, gdyby za nią trzeba było zapłacić.
    Nawet licząc czas wyszło mnie taniej od kupna.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    The trouble with telling a good story is that it invariably reminds

  • 106. Data: 2012-11-23 09:47:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 listopada 2012 09:37:03 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Nawet licząc czas wyszło mnie taniej od kupna.

    Czyli kk była Tobie niepootrzebna;)

  • 107. Data: 2012-11-23 09:54:47
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    > Czyli kk była Tobie niepootrzebna;)

    No i? Wziąłem, zrobiłem co trzeba, zamknę. (Jeszcze mi się nie
    chciało). Jakiś problem?

    Akuratk kart kredytowych używam, więc jest mi wszsystk jedno czy zapłacę
    tą czy tamtą.

    KJ
    PS. Podkreślam, że mówię o sobie.
    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 108. Data: 2012-11-23 09:59:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Lis, 09:27, Kris <k...@g...com> wrote:

    > Ale potrzeby posiadania KK w tym samym czasie nie miałeś;)

    Pytanie dotyczylo potrzeby kindla....

    Natomiast wyrobienie kk i spelnienie warunkow promocji (ja akurat sie
    na nie bym nie "lapal" jest latwiejsze, niz np. znalezienie
    dodatkowego zrodla dochodu na pokrycie swojej potrzeby.

    Nie mam potrzeby np. dodatkowej pracy w soboty, ale mam potrzebe
    danego artykulu - znajduje latwiejsza mozliwosc jego zdobycia i
    realizuje ja.

    Zreszta sporo osob zrealizowalo po prostu swoja potrzebe dodatkowych
    pieniedzy, sprzedajac swojego kindla - byl wysyp ogloszen na Allegro,
    dotyczacych wygranego kindla.

  • 109. Data: 2012-11-23 10:30:53
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2012-11-23 09:27, Kris napisał(a):
    > Ale potrzeby posiadania KK w tym samym czasie nie miałeś;)
    > KK biore jak mam taka potrzebe a nie jak mnie bank zachęci gadzetem

    Są różne motywacje. Ja na przykład w ogóle nie odczuwam potrzeby posiadania
    konta w banku, karty, dostępu przez net itd. - zostałem do tego zmuszony.
    I przez jakiś czas bank ruchał mnie z różnych powodów.

    Pieniądze i gadżety, które udaje się wydobyć od banków już sobie kiedyś
    kupiłem. Odzyskuję jedynie co moje.

    --
    TrzyLinie

  • 110. Data: 2012-11-23 10:57:05
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 22.11.2012 20:27, Kris wrote:

    > Wybacz, ale trudno uwierzyć że kindle stał się potrzebny akurat w tym momencie gdy
    mbank zaczął go dodawać do kart.

    oczywiscie ze nie.
    Kindla sprzedalem, gotowka do kieszeni.
    Gdzie ty tu widzisz cos niepotrzebnego?

    Trzeba policzyc zyski i straty. Naklad na zdobycie Kindle byl znikomy.
    Jesli naklad pracy jest zbyt duzy to po prostu nie korzystam. Przy czym
    dla kazdego wyglada to inaczej. Biedny student ma duzo czasu i kazda
    stowa sie przyda, ktos kto zarabia konkretne pieniadze nie ma czasu na
    takie pierdoly jak 50zl w zamian za 3h wypelniania dokumentow aby jakies
    konto zalozyc + obciazenia na przyszlosc.

    Marx