  • 61. Data: 2014-03-17 17:51:51
    Temat: Re: KK Rajfi-Półbank - czas uciekać
    Od: Raff <r...@i...pl>

    Slavekk pisze:

    > Można:
    > - wypowiedzieć umowe - wtedy trzeba od razu spłacić zadłużenie
    > - zgłosić sprzeciw do zmian - wtedy umowa wygasa w maju br i również wtedy
    > należy spłacić

    Wg regulaminu kart Raiffeisen Polbank okres wypowiedzenia umowy to 30 dni. W
    kolejnym punkcie regulaminu jest zapis, że następnego dnia po upływie okresu
    wypowiedzenia zadłużenie na karcie staje się wymagalne. A zatem spłata całego
    zadłużenia wraz z ew. odsetkami musi nastąpić w dniu wygaśnięcia umowy karty.

  • 62. Data: 2014-03-17 17:57:07
    Od: Raff <r...@i...pl>

    Raff pisze:

> [...]
    > zadłużenia wraz z ew. odsetkami musi nastąpić w dniu wygaśnięcia umowy karty.

    Oczywiście 30 dni dotyczy sytuacji zwykłego wypowiedzenia, nie wypowiedzenia z
    powodu zmiany regulaminu. W przypadku zmiany regulaminu i braku akceptacji
    zmian, umowa wygasa po złożeniu odpowiedniego oświadczenia z dniem
    poprzedzającym wejście w życie nowego regulaminu i wtedy zadłużenie staje się
    wymagalne, tak jak wyżej, czyli zadłużenie trzeba spłacić najpóźniej w dniu
    następującym po dniu wygaśnięcia umowy.

  • 63. Data: 2014-03-17 19:24:24
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Mar 2014 09:43:27 +0100, koala napisał(a):

    > Kurcze.. wyrzuciłem pisemko przewodnie z tej całej przesyłki... poratuje
    > ktoś datą pisma przewodniego (i ewentualnie kto się faksymilował),
    > chciałbym wrzucić im sprzeciw do tych zmian.

    Warszawa, 5 marca 2014 r.
    Szanowni Państwo.
    <blablabla>

    Z poważaniem
    Kazimierz Stańczak
    Pierwszy Wiceprezes Zarządu
    Raiffeisen Polbank

    Dziś dostałam. Procedura ewakuacyjna dla MC w toku.

    W pisemku jest link
    http://raiffeisenpolbank.com/integracja
    Ci, którzy jeszcze nie dostali przesyłki, mogą sobie poczytać co ich
    czeka.

    --
    Imka

  • 64. Data: 2014-03-17 19:30:02
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Imka <s...@g...pl> writes:

    > Warszawa, 5 marca 2014 r.
    > Szanowni Państwo.
    > <blablabla>

    A ja cały czas nic nie dostałem. Ciekawy jestem czy będzie jak z CB.
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 65. Data: 2014-03-17 20:52:09
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 17 marca 2014 19:24:24 UTC+1 użytkownik Imka napisał:

    > Dziś dostałam. Procedura ewakuacyjna dla MC w toku.

    gdzie uciekasz?

  • 66. Data: 2014-03-17 21:09:33
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Mar 2014 12:52:09 -0700 (PDT), Krzysiek napisał(a):

    > gdzie uciekasz?

    Z racji nader sporadycznego zapotrzebowania na kredytówkę z dobrymi
    kursami, to w zasadzie w tej chwili chyba wszystko jedno gdzie ;/

    Nie mam typu. Póki co. Do 17 maja jeszcze trochę czasu jest ;)

    --
    Imka

  • 67. Data: 2014-03-17 22:16:52
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2014-03-17 19:24, Imka wrote:

> [...]
    >

    > W pisemku jest link
    > http://raiffeisenpolbank.com/integracja
    > Ci, którzy jeszcze nie dostali przesyłki, mogą sobie poczytać co ich

    Dzięki,

    Sprzeciw wrzuciłem...na razie nie wiem gdzie tą kartę przenieść...może
    nigdzie...
    Mam nadzieję że ludzie zagłosują na nich (tzn przeciw nim) nogami i ten
    kreatywny marketoid co to wymyślił dostanie po 4 literach...
    Z drugiej strony taka akcja wygląda na kolejny test na odporność ludzi
    na tekst pisany ;(
    W każdym razie im więcej ludzi się im sprzeciwi tym lepiej - bo może się
    wyleczą z takiej "kreatywności"

    Pozdr,
    Koala

  • 68. Data: 2014-03-17 22:19:45
    Od: jn <j...@g...pl>

    mm pisze:
    > Korekta. Prowizja to 9,99 zł/m-c jak obrót <350zł.
    > Pytanie dodatkowe. Czy z tych ubezpieczeń do karty można zrezygnować? Czy trzeba
    > je mieć - bo jeśli tak, to karta mało atrakcyjna cenowo.

    We wniosku o kartę odznacza się oba ubezpieczenia. A zatem są one dobrowolne.

    Jedyny wymóg, żeby się pozbyć opłaty to te 350 zł obrotu miesięcznie.
    I wnika z tego, że karta działa jak ta z dawnego Polbanku - waluta rozliczeniowa
    PLN, a tabela walut jest z VISY.

  • 69. Data: 2014-03-18 09:24:50
    Od: Marvin <n...@s...com>

> [...]
    > na tekst pisany ;(
    > W każdym razie im więcej ludzi się im sprzeciwi tym lepiej - bo może się

    Po popsuciu przeliczników i skasowaniu CB ta karta jest zwykłym
    kawałkiem plastiku.

    Można ją przenieść do citka (zawsze mają promocję 0 zł dożywotnio za
    kartę - wystarczy zapytać agenta, lub 200 zł na wejście, czy innego
    grupona) lub wziąć sobie to IQ w DB. Też za darmo bez pułapek.

    Wydaje mi się że obecnie niewiele da się wyciągnąć z kart (CB,
    przeliczniki) i raczej należy nastawić się na "no hidden catch" czyli
    brak opłat na zawsze.

    A za granicą płacę gotówką, szybciej i taniej.

    Marvin

  • 70. Data: 2014-03-18 13:56:57
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    Użytkownik Marvin napisał:

    > Po popsuciu przeliczników i skasowaniu CB ta karta jest zwykłym
    > kawałkiem plastiku.

    przeliczniki (dla MC) sa nadal dobre i takie platnosci wychodza taniej
    niz platnosc gotowka, jesli zdobylismy ja z kantoru.

    tylko trzy rodzaje oplat...rozwalaja...moze i warto pomyslec o tej
    karcie z getinu...ale wiadomo jak dlugo bedzie tak dobra? moze tez
    zepsuja...albo rpzeliczniki albo utrudniajac zwolnienie z oplaty (ta ich
    karta jest droga, ale 350zl miesiecznie jest zrobic latwiej).