  • 1. Data: 2014-03-11 22:49:54
    Temat: Czy bankomaty Rajfiego
    Od: b...@g...com

    (oryginalne) wydają mniejsze banknoty niż 50 PLN?

    Jakieś resztki popromocyjne mi zostały i chciałam je zutylizować.

    Pozdrawiam - Aicha

  • 2. Data: 2014-03-12 03:17:58
    Temat: Re: Czy bankomaty Rajfiego
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-11 22:49, b...@g...com pisze:
    > (oryginalne) wydają mniejsze banknoty niż 50 PLN?
    >
    > Jakieś resztki popromocyjne mi zostały i chciałam je zutylizować.

    Idż do sklepu i wydaj. Jak coś wyjdzie drożej to co zostało na karcie
    niech kasjerka zdejmie z karty resztę dopłacasz gotówką.

    --
    animka

  • 3. Data: 2014-03-12 19:13:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 11.03.2014 22:49, b...@g...com pisze:
    > (oryginalne) wydają mniejsze banknoty niż 50 PLN?
    >
    > Jakieś resztki popromocyjne mi zostały i chciałam je zutylizować.
    >
    > Pozdrawiam - Aicha

    Co do Rajfiego to nie pamiętam ale Polbanku mają 20 zł na pewno a teraz
    to przecież jedno i to samo.

    Xenocide

  • 4. Data: 2014-03-13 00:55:34
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2014-03-12 19:13, xbartx pisze:

    > Co do Rajfiego to nie pamiętam ale Polbanku mają 20 zł na pewno a teraz
    > to przecież jedno i to samo.

    Dzięki :)

  • 5. Data: 2014-03-13 07:31:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 12 marca 2014 19:13:35 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

    > Co do Rajfiego to nie pamiętam ale Polbanku mają 20 zł na pewno a teraz
    >
    > to przecież jedno i to samo.
    Chyba nie wszystkie. U nas bankomat Polbanku/Raifiego nie ma 20 zł. Od 50 zł.
    Bankomat dawnego Kredyt Banku i bankomaty SKOK24 mają u nas 20zł

  • 6. Data: 2014-03-13 18:28:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 13.03.2014 07:31, Kris pisze:

    > Chyba nie wszystkie. U nas bankomat Polbanku/Raifiego nie ma 20 zł. Od 50 zł.
    > Bankomat dawnego Kredyt Banku i bankomaty SKOK24 mają u nas 20zł

    No ale to musi być konkretnie bankomat/wpłatomat starego Polbanku, one
    raczej wszystkie miały 20 PLN.

    Xenocide