    From: Marvin <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Rajfi-Półbank - czas uciekać
    Date: Tue, 18 Mar 2014 09:24:50 +0100

    > Sprzeciw wrzuciłem...na razie nie wiem gdzie tą kartę przenieść...może
    > nigdzie...
    > Mam nadzieję że ludzie zagłosują na nich (tzn przeciw nim) nogami i ten
    > kreatywny marketoid co to wymyślił dostanie po 4 literach...
    > Z drugiej strony taka akcja wygląda na kolejny test na odporność ludzi
    > na tekst pisany ;(
    > W każdym razie im więcej ludzi się im sprzeciwi tym lepiej - bo może się
    > wyleczą z takiej "kreatywności"
    >
    > Pozdr,
    > Koala

    Po popsuciu przeliczników i skasowaniu CB ta karta jest zwykłym
    kawałkiem plastiku.

    Można ją przenieść do citka (zawsze mają promocję 0 zł dożywotnio za
    kartę - wystarczy zapytać agenta, lub 200 zł na wejście, czy innego
    grupona) lub wziąć sobie to IQ w DB. Też za darmo bez pułapek.

    Wydaje mi się że obecnie niewiele da się wyciągnąć z kart (CB,
    przeliczniki) i raczej należy nastawić się na "no hidden catch" czyli
    brak opłat na zawsze.

    A za granicą płacę gotówką, szybciej i taniej.

    Marvin