  • 1. Data: 2014-03-12 19:25:55
    Temat: KK Rajfi-Półbank - czas uciekać
    Od: koala <k...@p...fm>

    Chyba czas niedługo zamykać karty kredytowe, jeśli są używane
    sporadycznie, bowiem wprowadzają od 17 maja karę w wysokości 4,5zł za
    niewykonanie 4 transakcji miesięcznie.
    Dodatkowo podnoszą opłatę roczną do minimum 79 złotych... a miałem taką
    fajną kartę co kosztowała 25...zwykle wykonywałem po 2-3 transakcje na
    zasadzie jak najdłuższego GP.
    Przy tej cenie rocznej chyba czas od nich uciekać...albo przed majem
    albo przed końcem roku rozliczeniowego...a dopiero co wznowili...
    A ten "małketingowy pakiet" co przysłali pocztą to chyba chcą sobie tymi
    "opłatami za administrowanie kartą" zamortyzować.(niedoczekanie)

    Jakiś sensowny kierunek na przeniesienie? Ma ktoś jakieś sugestie?
    (minimalny sensowny koszt roczny + jakichś kretyńskich prób wyciągania
    dodatkowej kasy)

    Pozdr,
    Koala

  • 2. Data: 2014-03-12 21:41:52
    Temat: Re: KK Rajfi-Półbank - czas uciekać
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Dodatkowo podnoszą opłatę roczną do minimum 79 złotych... a miałem taką
    > fajną kartę co kosztowała 25...zwykle wykonywałem po 2-3 transakcje na

    KK T-mobile również to dotyczy? po tym jak skasowali cb używam tylko do
    transakcji w walutach obcych, bo przeliczniki ma godne

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-03-12 22:06:12
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2014-03-12 21:41, RobertS wrote:

    > KK T-mobile również to dotyczy? po tym jak skasowali cb używam tylko do
    > transakcji w walutach obcych, bo przeliczniki ma godne

    Wg płachty (a3) z "tabelą..." niestety również dotyczy wszystkich
    partnerskich plastików ;-(

    Pozdr,
    Koala

  • 4. Data: 2014-03-12 22:13:34
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-03-12 21:41, RobertS pisze:

    > KK T-mobile również to dotyczy? po tym jak skasowali cb

    Nie skasowali, tylko ograniczyli.

    --
    Pzdr

    J_K_K

  • 5. Data: 2014-03-12 23:27:16
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-12 19:25, koala pisze:
> [...]
    >
    > Jakiś sensowny kierunek na przeniesienie? Ma ktoś jakieś sugestie?
    > (minimalny sensowny koszt roczny + jakichś kretyńskich prób wyciągania

    SKOK Stefczyka pobrał mi pieniądze (niewielkie, ale pobrał) jako opłatę
    m-czną za jakieś depozyty. Pierwszy raz, przedtem nie pobierali czegoś
    takiego.
    Przecież ja tam żadnych depozytów nie mam!

    --
    animka

  • 6. Data: 2014-03-13 17:57:43
    Od: barmanq <b...@H...Oop.pl>

    W dniu 2014-03-12 19:25, koala pisze:> Chyba czas niedługo zamykać karty
> [...]
    > Dodatkowo podnoszą opłatę roczną do minimum 79 złotych... a miałem taką
    > fajną kartę co kosztowała 25...zwykle wykonywałem po 2-3 transakcje na
    [...]

    Opłata roczna za każdy kolejny rok "0 PLN pod warunkiem dokonania
    średnio miesięcznie transakcji na kwotę 1000 PLN w ciągu ostatnich 12
    miesięcy, w przeciwnym wypadku 79 PLN"

    Zatem znikają progi ilości wykonanych transakcji zwalniające z opłaty
    rocznej. W przypadku kart prestiżowych jest jeszcze drożej. Dochodzi
    wcześniej wspomniana opłata za administrowanie kartą (cokolwiek by to
    miało znaczyć) w wysokości 4,5zł w przypadku nie wykonania minimum 4
    transakcji miesięcznie.

    Chyba czas na zamknięcie kart i rachunków w PółRaiffeisen Banku.

    Pozdrawiam,
    Barmanq

  • 7. Data: 2014-03-13 18:24:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 12.03.2014 21:41, RobertS pisze:

    > KK T-mobile również to dotyczy? po tym jak skasowali cb używam tylko do
    > transakcji w walutach obcych, bo przeliczniki ma godne

    Ta kk to myślę, że teraz to chyba szybko zniknie po tym jak T-mobile
    powiedzmy "kupił" sobie bank czyli Synka. W takim wypadku raczej Polbank
    T-mobile będzie mu nie po drodze jakby nie patrzeć.

    Xenocide

  • 8. Data: 2014-03-13 18:52:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > wcześniej wspomniana opłata za administrowanie kartą (cokolwiek by to
    > miało znaczyć) w wysokości 4,5zł w przypadku nie wykonania minimum 4

    do kiedy można korzystać z obecnych kart, aby nie została naliczona ww.
    opłata?

    4 transakcje to zrobić mogę

    ps
    ciekawe czy będzie możliwe zwolnienie z opłaty nawet bez wykonania ww.
    transakcji?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2014-03-13 20:47:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-03-12 22:13, J_K_K pisze:

    > Nie skasowali, tylko ograniczyli.

    Właśnie skasowali.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2014-03-13 21:06:39
    Od: barmanq <b...@H...Oop.pl>

    W dniu 2014-03-13 18:52, RobertS pisze:

    [...]
> [...]
    >
    > 4 transakcje to zrobić mogę
    >
    > ps
    > ciekawe czy będzie możliwe zwolnienie z opłaty nawet bez wykonania ww.

    Domyślam się, że to zależy od tego jak wypada rok rozliczeniowy. Ja mam
    jakoś na jesień, więc już będę podlegał pod 12k zł obrotu za ostatni
    rok. I do tego czasu (jeśli mnie nie zwolnią z opłaty jak np. w Citi) to
    rezygnuję z KK i konta. 4 transakcje miesięcznie to nie problem. Nie
    lubię "wykręcać obrotu", nie dbam o to, nie chce mi się. Mogę mieć limit
    transakcji, np. te 72 transakcje/rocznie (zaraz tego nie będzie).

    Pozdrawiam,
    Barmanq