  • 71. Data: 2014-03-18 13:58:02
    Temat: Re: KK Rajfi-Półbank - czas uciekać
    Od: Krzysiek <k...@N...pl>

    Użytkownik Marvin napisał:

    > Po popsuciu przeliczników i skasowaniu CB ta karta jest zwykłym
    > kawałkiem plastiku.

    przeliczniki (dla MC) sa nadal dobre i takie platnosci wychodza taniej
    niz platnosc gotowka, jesli zdobylismy ja z kantoru.

    tylko trzy rodzaje oplat...rozwalaja...moze i warto pomyslec o tej
    karcie z getinu...ale wiadomo jak dlugo bedzie tak dobra? moze tez
    zepsuja...albo rpzeliczniki albo utrudniajac zwolnienie z oplaty (ta ich
    karta jest droga, ale 350zl miesiecznie jest zrobic latwiej).

  • 72. Data: 2014-03-18 15:04:26
    Od: Raff <r...@i...pl>

    Krzysiek pisze:
> [...]
    > rpzeliczniki albo utrudniajac zwolnienie z oplaty (ta ich karta jest droga, ale

    Jak Getin zepsuje kartę to też się od nich wyprowadzę - zmiana regulaminu i
    wypowiedzenie w trybie natychmiastowe. Z drugiej strony, skoro karta tyle
    kosztuje (na start 24,99 zł + 9,99 zł/m-c za brak obrotu) to może nie zepsują
    jej tak szybko.

  • 73. Data: 2014-03-18 16:42:37
    Od: Raff <r...@i...pl>

    Pytanie przy okazji.
    Czy Getin ma własne centrum kart, czy de facto ich karty rozlicza np. centrum BZWBK?