  • 1. Data: 2014-03-11 14:01:29
    Temat: 5 zł: Karta Kredytowa Citibank + Samsung Galaxy Tab3 Lite
    Od: "OdlotyzRZEszowa.pl" <o...@g...com>

    Groupon - 5 zł: Karta Kredytowa Citibank + Samsung Galaxy Tab3 Lite
    http://bit.ly/CITITABLET

  • 2. Data: 2014-03-11 17:25:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 11.03.2014 14:01, OdlotyzRZEszowa.pl pisze:
    > Groupon - 5 zł: Karta Kredytowa Citibank + Samsung Galaxy Tab3 Lite
    > http://bit.ly/CITITABLET

    To nie ta grupa ;)

    "Oferta skierowana do osób, które od 01.01.2012 nie posiadają żadnej
    głównej karty kredytowej Citibank."

    Xenocide

  • 3. Data: 2014-03-11 17:32:07
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11.03.2014, 17:25, xbartx pisze:

    > To nie ta grupa ;)
    >
    > "Oferta skierowana do osób, które od 01.01.2012 nie posiadają żadnej
    > głównej karty kredytowej Citibank."

    Otoz to. Promocja dla gimbazy z livesmarter.
    Tam juz sa komentarze w stylu:
    "Czy ktos moze pomoc w zalatwieniu zaswiadczenia? Oferuje 200zl za fatyge".

  • 4. Data: 2014-03-11 19:42:42
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11.03.2014, 17:32, neoniusz pisze:

    > Otoz to. Promocja dla gimbazy z livesmarter.
    > Tam juz sa komentarze w stylu:
    > "Czy ktos moze pomoc w zalatwieniu zaswiadczenia? Oferuje 200zl za fatyge".

    I jeszcze dobrze to widac po ciaglych pytaniach:
    "A ŻABKOM SIE TO DA ZROBIC?????"
    No kurna, 500 zl nie wydadza karta? To sa 2 tankowania auta. Gimnazjum
    jak nic...

  • 5. Data: 2014-03-11 21:41:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 marca 2014 17:25:06 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

    > "Oferta skierowana do osób, które od 01.01.2012 nie posiadają żadnej
    > głównej karty kredytowej Citibank."
    Ja np nie mam/nie miałem karty City
    Póki co mi niepotrzebne: ani tablet ani karta. Ale warunki promocji niewygórowane i
    łatwe do spełnienia.
    Ale np emeryt raczej się nie załapie.

    A najlepsze komentarze na livesmarter(czy jakos ta). ?Jak neoniusz pisze: typowa
    gimbaza;)

  • 6. Data: 2014-03-11 22:24:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Mar 2014 13:41:43 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
    > Ja np nie mam/nie miałem karty City
    > Póki co mi niepotrzebne: ani tablet ani karta. Ale warunki promocji niewygórowane i
    łatwe do spełnienia.

    No wlasnie, podajrzanie dobre ... gdzie jest haczyk ?

    > Ale np emeryt raczej się nie załapie.

    A to nie wiem czy intencjonalnie. W koncu dochod z emerytury lepszy
    niz z pensji.

    > A najlepsze komentarze na livesmarter(czy jakos ta). ?Jak neoniusz pisze: typowa
    gimbaza;)

    Ale oferta dla osob ponad 21 lat :-)

    J.

  • 7. Data: 2014-03-11 23:43:11
    Od: m...@g...com

    a o jakie karty moge wnioskować? czy o te co-brandowe też tzn. lotowską bp czy world
    mastercard?

    bo w regulaminie pisze ze:

    zostanie mu przyznana przez Bank główna Karta Kredytowa Citibank: Citibank Visa
    Silver, Citibank MasterCard Silver, Citibank
    Visa Gold, Citibank MasterCard Gold, Citibank Visa Platinum, Citibank MasterCard
    Platinum ("Karta")

    czyli musi byc to ZWYKLA KARTA SILVER PLATIMUM LUB GOLD

    czyli te co-brandowe nie

    dobrze kumam?

  • 8. Data: 2014-03-12 00:11:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1230qysqvb6mj$.1fyuailmrbobk$....@4...net

    > No wlasnie, podajrzanie dobre ... gdzie jest haczyk ?

    Ograniczona liczba do CHYBA 1750.

    Dlaczego?

    > A to nie wiem czy intencjonalnie. W koncu
    > dochod z emerytury lepszy niz z pensji.

    I tak, i nie -- zarobki lekarzy teraz są bardzo wysokie.

    > Ale oferta dla osob ponad 21 lat :-)

    Emeryci odpadają. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-03-12 00:23:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Mar 2014 00:11:09 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 1230qysqvb6mj$.1fyuailmrbobk$....@4...net
    > Ograniczona liczba do CHYBA 1750.

    Ale gruponow tylko 2500, wiec nie jest zle.

    Ale ... jak beda wyznaczali pierwszenstwo ?
    Pierwsi ktory karty dostana i te 500 zl wydadza ?

    > Dlaczego?

    Prace trzeba miec lub firme ...

    > I tak, i nie -- zarobki lekarzy teraz są bardzo wysokie.

    Ale CBA szaleje i znow lekarzy wsadza :-)

    J.

  • 10. Data: 2014-03-12 00:24:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Mar 2014 19:42:42 +0100, neoniusz napisał(a):

    > I jeszcze dobrze to widac po ciaglych pytaniach:
    > "A ŻABKOM SIE TO DA ZROBIC?????"
    > No kurna, 500 zl nie wydadza karta? To sa 2 tankowania auta. Gimnazjum
    > jak nic...

    Moje auto czesto nie wymaga dwoch tankowan w miesiacu :-)

    J.