  • 1. Data: 2014-03-12 10:49:19
    Temat: Czkawka w Inteligo, jeszcze raz.
    Od: "Pawel U." <p...@n...pl>

    Właśnie odbiłem się od płatności przekierowywanych do Inteligo, czyli tzw.
    Płać z Inteligo. Testowałem na dwóch różnych pośrednikach i obydwie sytuacje
    zakończyły się wygaśnięciem strony Inteligo w oczekiwaniu na jednorazowy
    kod.
    Bilety kupię w kasie na dworcu, a Inteligo niech się smakiem obejdzie.

    Paweł

  • 2. Data: 2014-03-12 11:15:16
    Temat: Re: Czkawka w Inteligo, jeszcze raz.
    Od: "Pawel U." <p...@n...pl>

    Użytkownik "Pawel U." napisał w wiadomości grup
    .pl...

[...]

    Tzn. ja oczekiwałem na wyświetlenie strony do wpisania jednorazowego kodu, a
    nie Inteligo na mnie.