  • 11. Data: 2007-10-17 18:59:46
    Temat: Re: KK ING - skandal :)
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > No to wiesz jaki banki ci pozostał, nie? :-)

    Raiffeisen odmowil mi ostatnio karty. Nie wiem czemu.

    > Kiedyś próbowałem podobnej operacji w Mille (podłączenie limitu innej karty
    > pod już istniejącą). Finalnie mi się to nie udało, więc napisz jak u ciebie
    > będzie.

    Ja nie chce podlaczac limitu tylko chce zrownac limit KK jaka mam u nich
    z limitem KK jaka mam w innym banku.

    > Pytanie czy to wina ING czy Multi. Niby bardziej stawiałbym mimo wszystko na
    > ING, ale co za niesamowity przypadek! Coś się musiało nieźle wykopyrtnąć.

    A najgorszy jest to ze to ja za to zaplace kilka PLN :)

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2007-10-17 19:07:51
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Raiffeisen odmowil mi ostatnio karty. Nie wiem czemu.

    Hehehe, a możesz złożyć wniosek w Krakowie? To raczej drugi raz nie odmówi.

    > A najgorszy jest to ze to ja za to zaplace kilka PLN :)

    A co, nie chce się pisać reklamacji dla testu?

    marekz

  • 13. Data: 2007-10-17 19:11:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Hehehe, a możesz złożyć wniosek w Krakowie? To raczej drugi raz nie odmówi.

    Czemu w Krakowie ? :)

    > A co, nie chce się pisać reklamacji dla testu?

    Jesli mam to wyslac listem to mi sie nie chce, a rozmawiac z paniami w
    oddziale, ktore nie bardzo wiedza o co chodzi tym bardziej nie mam checi.

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2007-10-17 19:28:06
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Czemu w Krakowie ? :)

    Bo ja tu mieszkam i Cię skieruję do odpowiedniej osoby. :-)

    > Jesli mam to wyslac listem to mi sie nie chce, a rozmawiac z paniami w
    > oddziale, ktore nie bardzo wiedza o co chodzi tym bardziej nie mam checi.

    A spacerek do oddziału i zostawić świstek a nie rozmawiać to nie łaska? Ja
    bym nie darował. :-)

    marekz

  • 15. Data: 2007-10-17 19:28:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 17 Oct 2007 20:36:15 +0200, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    >Nie ma tego w umowie ?

    No to jesli nei ma w umowie, to liczy się moment postawienia środków
    do dyspozycji banku, czyli w praktyce moment kiedy bank mógł je
    odebrać z KIR.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 16. Data: 2007-10-17 19:29:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Bo ja tu mieszkam i Cię skieruję do odpowiedniej osoby. :-)

    Ostatnio jak bylem w Krakowie to chciano nas poczestowac mandatem 500 zl :)

    > A spacerek do oddziału i zostawić świstek a nie rozmawiać to nie łaska? Ja
    > bym nie darował. :-)

    Na chwile obecna mi sie nie chce :) I tak jestem "do przodu" na ich
    karcie. Poza tym nie mam ostatnio czasu.

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2007-10-17 19:33:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):
    > No to jesli nei ma w umowie, to liczy się moment postawienia środków
    > do dyspozycji banku, czyli w praktyce moment kiedy bank mógł je
    > odebrać z KIR.

    Tyle, ze ja nie jestem w stanie wykazac powyzszego.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2007-10-17 20:22:44
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > odebrać z KIR.

    Duzo piłes ?

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 19. Data: 2007-10-17 20:46:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 17 Oct 2007 21:33:31 +0200, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    >Tyle, ze ja nie jestem w stanie wykazac powyzszego.

    Alez jesteś - Piszesz reklamacje i Twój bank przedstawia papier kiedy
    wysłał kasę. Poza tym pisałeś, że środki wpłynęły w terminie, tylko
    były zaksięgowane później.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356