  • 1. Data: 2007-10-17 17:33:54
    Temat: KK ING - skandal :)
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Termin platnosci karty mialem do 16.10 do polnocy. Wobec czego w
    niedziele 14.10 zlecilem przelew z innego banku aby splacic calosc
    zadluzenia. Wobec czego przelew na 100 % wyszedl w pon 15.10 pierwsza
    sesja. Dlatego tez MUSIAL dotrzec do ING jeszcze tego samego dnia lub
    najpozniej dnia kolejnego. Jak sie jednak okazuje, w ING tak to nie
    dziala. Przelew zaksiegowal sie (?) dopiero dzisiaj 17.10, a wiec juz po
    terminie platnosci. Dobrze ze wczesniej wplacilem jakas tam mniejsza
    kwote aby sprawdzic czy dobrze zdefiniowalem przelew bo pewnie placilbym
    jakies kary za niesplacenie kwoty minimalnej.

    Naliczyli mi tylko jakies nedzne odsetki (biorac pod uwage ze dostalem
    od nich bonus 50zl to nadal jestem na plusie), ktore jednak spowoduja iz
    stracili wlasnie klienta.

    Nie dosyc ze karta ING ma krotkie GP to jak widac trzeba wysylac przelew
    z 3 dni wczesniej, co sprawia iz staje sie ona jeszcze slabsza.

    Dodam do tego jeden z najgorszych podgladow online na naszym rynku.

    Tak wiec dziekuje ING za wspolprace i przy pierwszej lepszej okazji
    zamykam u nich karte.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-10-17 17:52:43
    Temat: Re: KK ING - skandal :)
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > niedziele 14.10 zlecilem przelew z innego banku aby splacic calosc
    > zadluzenia. Wobec czego przelew na 100 % wyszedl w pon 15.10 pierwsza
    > sesja. Dlatego tez MUSIAL dotrzec do ING jeszcze tego samego dnia lub

    Z jakiego banku wysyłałeś? Bo nie wydaje mi się, aby to było wina ING. NIGDY
    nie wysyłałem przelewu wcześniej niż ostatniego dnia gp i nigdy przelew nie
    przyszedł za późno.

    > najpozniej dnia kolejnego. Jak sie jednak okazuje, w ING tak to nie
    > dziala. Przelew zaksiegowal sie (?) dopiero dzisiaj 17.10, a wiec juz po
    > terminie platnosci. Dobrze ze wczesniej wplacilem jakas tam mniejsza

    Data zaksięgowania nie ma znaczenia... Ma znaczenie "data realizacji".

    > Naliczyli mi tylko jakies nedzne odsetki (biorac pod uwage ze dostalem od
    > nich bonus 50zl to nadal jestem na plusie), ktore jednak spowoduja iz
    > stracili wlasnie klienta.

    Hmmmm, na pewno naliczyli?

    > Nie dosyc ze karta ING ma krotkie GP to jak widac trzeba wysylac przelew z
    > 3 dni wczesniej, co sprawia iz staje sie ona jeszcze slabsza.

    E tam. trzeba tylko pamiętać, że bank nie uczestniczy w III sesji Elixiru
    (co samo w sobie jest zresztą skandaliczne :).

    > Dodam do tego jeden z najgorszych podgladow online na naszym rynku.

    Histeryzujesz. :-)

    marekz

  • 3. Data: 2007-10-17 17:59:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Z jakiego banku wysyłałeś? Bo nie wydaje mi się, aby to było wina ING. NIGDY
    > nie wysyłałem przelewu wcześniej niż ostatniego dnia gp i nigdy przelew nie
    > przyszedł za późno.

    Z Multibanku. W podobny sposob wyslylam z tego banku do wszystkich
    innych i zawsze jest o czasie.

    > Data zaksięgowania nie ma znaczenia... Ma znaczenie "data realizacji".

    Otoz, pani na infolini uwaza inaczej. Nie ma znaczenia kiedy przelew
    przychodzi poniewaz oni zawsze je ksieguja dopiero ok godziny 12 i to ma
    znaczenie rozstrzygajace.

    > Hmmmm, na pewno naliczyli?

    Tak. Pojawilo sie w systemie online (no takie rzeczy to sie pojawiaja od
    razu, ale zakupy to czasem dopiero po tygodniu), dzwonilem na infolinie
    aby sie upewnic, bo przeciez wyslalem przelew. Ok. godziny 10 dnia
    dzisiejszego dowiedzialem sie ze nic nie ma, bo nawet jak przyszlo
    wczoraj (a musialo, przeciez wiem ile czasu "chodza przelewy") to
    zostanie zaksiegowane dopiero ok. godziny 12.

    > E tam. trzeba tylko pamiętać, że bank nie uczestniczy w III sesji Elixiru
    > (co samo w sobie jest zresztą skandaliczne :).

    Przelew wyszedl pierwsza sesja 15.10. No to nawet jakby nie doszedl tego
    samego dnia, to 16.10 powinien byc na 100 %.

    > Histeryzujesz. :-)

    Gorszy od tego ING jest chyba tylko Raiffeisen (wiem ze jestes ich fanem
    :) . A pozniej to juz jedynie chyba brak podgladu jest gorszy.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-10-17 18:15:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > No ja też ingi w 90% przypadków spłacam z Multi...

    No je teraz czekam na obiecana karte z Multi. Podobno juz sie
    wyprodukowala. Jak ja dostane to juz innych kart nie bede potrzebowal :)

    > "Data realizacji" to jest ta druga data, którą widzisz w podglądzie
    > internetowym. Ona ma znaczenie. A pani z infolinii pieprzy bzdury.

    No jednak odsetki naliczyli.

    > Wiesz mnie takie coś nic nie spotkało a mam tam aż 3 karty w tym dwie od
    > dośc dawna. Jesli Multi wysłało tak jak powinno nie wiem co się mogło stać.
    > Ale reklamacja 100% do uznania.

    A widzisz, mnie spotkalo. Zawsze mnie spotykaja w bankach same
    ekstremalne sytuacje.

    > Dochodzą zawsze tego samego dnia.

    Raczej watpie, zeby Multi celowo opoznial przelew. Nawet jesli jednak
    wyslali go ostatnia sesja, to tak czy inaczej powinien byc w ING 16.10.
    A widac jednak nie byl.

    > A Citi? A te jakieś tam Getiny, Polbanki i inne cuda?

    Citi ma lepszy podglad. Przynajmniej widac ogolne saldo karty, ktore
    zostaje pomniejszone o blokady i mniej wiecej widac czy nam ktos zrobil
    fraud czy nie oraz ile jeszcze mozemy wydac (na biezaco).

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-10-17 18:16:30
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

  • 6. Data: 2007-10-17 18:26:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 17 Oct 2007 19:59:26 +0200, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    >Otoz, pani na infolini uwaza inaczej. Nie ma znaczenia kiedy przelew
    >przychodzi poniewaz oni zawsze je ksieguja dopiero ok godziny 12 i to ma
    >znaczenie rozstrzygajace.

    A jak masz w umowie?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 7. Data: 2007-10-17 18:31:51
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > No je teraz czekam na obiecana karte z Multi. Podobno juz sie
    > wyprodukowala. Jak ja dostane to juz innych kart nie bede potrzebowal :)

    I chcesz zostać z takim nijakim ścierwem jako jedyna kartą? Hardkorowiec
    jesteś.

    > No jednak odsetki naliczyli.

    Nie potrafię tego wyjasnic, ale infolinia pieprzy, bo ja czasami spłacam
    przelewem z KK Rajfiego i wtedy to idzie drugim Elixirem, zatem dociera do
    banku po 12:00 a odsetek na oczy nie widziałem.

    > A widzisz, mnie spotkalo. Zawsze mnie spotykaja w bankach same ekstremalne
    > sytuacje.

    No. A dodatkowo chcesz zostać z kartą Multi jako jedyną kartą... Bardzo
    mądre... ;-) BTW jak zamkniesz ING'a wcześniej niż pół roku od otworzenia
    zabiorą Ci 50 zł. I zrób nią w 3 miesiace obroty 1,5k albo 3k, bo inaczej
    pobiorą opłatę za wydanie...

    > Raczej watpie, zeby Multi celowo opoznial przelew. Nawet jesli jednak
    > wyslali go ostatnia sesja, to tak czy inaczej powinien byc w ING 16.10. A
    > widac jednak nie byl.

    Tak, to jest dla mnie całkowicie niezrozumiałe.

    > Citi ma lepszy podglad. Przynajmniej widac ogolne saldo karty, ktore
    > zostaje pomniejszone o blokady i mniej wiecej widac czy nam ktos zrobil
    > fraud czy nie oraz ile jeszcze mozemy wydac (na biezaco).

    Dla mnie Citi jest gorsze od ING. Nie dość że paściasto wygląda to jeszcze
    nie ma tylu danych co w ING. Tak wiem - nie jestem blokado-uzależniony. :-)

    marekz

  • 8. Data: 2007-10-17 18:35:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > I chcesz zostać z takim nijakim ścierwem jako jedyna kartą? Hardkorowiec
    > jesteś.

    No tego nie powiedzialem :) Zostawie sobie prawie darmowa Citi jako
    zapas oraz cos jeszcze jako karte dodatkowa (obecnie Millenium).
    Aczkolwiek mam jeszcze KK mBank oraz ING i szkoda je zamykac na amen.
    Lepiej gdzies przeniesc :)

    Zobacze zreszta czy uda mi sie podniesc limit na Millenium. Podobno da
    sie to zrobic na podstawie wyciagu z innej karty z wiekszym limitem (bez
    koniecznosci przenoszenia itp.). Przynajmniej tak twierdzi infolinia.

    > Nie potrafię tego wyjasnic, ale infolinia pieprzy, bo ja czasami spłacam
    > przelewem z KK Rajfiego i wtedy to idzie drugim Elixirem, zatem dociera do
    > banku po 12:00 a odsetek na oczy nie widziałem.

    WIdac u mnie to nie zadzialalo.

> [...]
    > zabiorą Ci 50 zł. I zrób nią w 3 miesiace obroty 1,5k albo 3k, bo inaczej

    Wiem :) Musze poczekac kilka miesiecy aby miec wyciagi na przeniesienie.
    1,5k juz wydalem. A z jedna karta na pewno nie zostane, to by byla
    glupota :) Docelowo chcialbym miec 3 karty, w okresie przejsciowym bede
    mial ich jednak na pewno dwa razy wiecej.

    > Tak, to jest dla mnie całkowicie niezrozumiałe.

    A mnie to kosztowalo kilkanascie PLN.

    > Dla mnie Citi jest gorsze od ING. Nie dość że paściasto wygląda to jeszcze
    > nie ma tylu danych co w ING. Tak wiem - nie jestem blokado-uzależniony. :-)

    No to jest prawada. W podgladzie online Citi czesto wiele nie widac.
    Multibank i mBank i tak sa pod tym wzgledem najlepsze. Szkoda ze ich
    karty nie maja zadnych bonusow :/

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2007-10-17 18:36:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):
    > A jak masz w umowie?

    Nie ma tego w umowie ?

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2007-10-17 18:56:21
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > oraz cos jeszcze jako karte dodatkowa (obecnie Millenium). Aczkolwiek mam
    > jeszcze KK mBank oraz ING i szkoda je zamykac na amen. Lepiej gdzies

    No to wiesz jaki banki ci pozostał, nie? :-)

    > Zobacze zreszta czy uda mi sie podniesc limit na Millenium. Podobno da sie
    > to zrobic na podstawie wyciagu z innej karty z wiekszym limitem (bez
    > koniecznosci przenoszenia itp.). Przynajmniej tak twierdzi infolinia.

    Kiedyś próbowałem podobnej operacji w Mille (podłączenie limitu innej karty
    pod już istniejącą). Finalnie mi się to nie udało, więc napisz jak u ciebie
    będzie.

    > A mnie to kosztowalo kilkanascie PLN.

    Pytanie czy to wina ING czy Multi. Niby bardziej stawiałbym mimo wszystko na
    ING, ale co za niesamowity przypadek! Coś się musiało nieźle wykopyrtnąć.

    marekz