  • 1. Data: 2007-10-17 10:26:58
    Temat: Bankomat w firmie
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Jak się zabrać do tego, by nakłonić, któryś bank/firmę do postawienia
    bankomatu stacjonarnego.
    Myślę, że miejsce jest niezłe. Spora firma produkcyjna położona w dzielnicy
    prawie 100-tysięcznego miasta - jakieś 650 pracowników, do tego pod tym
    samym adresem jeszcze 300-400 w mniejszych firmach, plus nonstop dziesiątki
    osób z zewnątrz. No i trochę mieszkańców...
    Jest brama wjazdowa do firmy, nonstop strzeżona przez firmę ochroniarską -
    bankomat mógłby stanąć nawet 10m od stanowiska tej firmy i być nonstop
    widoczny przez jej pracownika.

    Najwięcej osób w firmie ma konto w BZWBK, potem PekaoSA i PKOBP. Być może
    niezły byłby Euronet. Pozostałe chyba raczej odpadają...
    Więc zacząłbym chyba od BZWBK, bo trohę osób ma też konto w mBanku...
    Jak ugryźć temat? Do kogo zadzwonić? Lokalny oddział banku?

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 2. Data: 2007-10-17 10:42:15
    Temat: Re: Bankomat w firmie
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Paź, 12:26, "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote:

    > Jak ugryźć temat? Do kogo zadzwonić? Lokalny oddział banku?

    Moze tu cie nakieruja na jakies centrum decyzyjne?

    http://kontakt.bzwbk.pl/25977

    Mozecie ich zachecic jakby mieli opory niskimi oplatami - tylko zwrot
    kosztow energii.
    Zwykle za rozniste automaty kasuje sie za dzierzawe miejsca -
    przerabialismy to, gdy zaneciclismy do firmy automat z Coca Cola,
    uzgadniajac ustawione najnizsze stawki za napoje wzamian za rezygnacje
    z oplat za dzierzawe.

  • 3. Data: 2007-10-17 11:23:37
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Jak się zabrać do tego, by nakłonić, któryś bank/firmę do postawienia
    > bankomatu stacjonarnego.
    nie wiem jaka byla geneza i procedura ale bankomat pko bp stoi w takiej
    jednej firmie :) kprm :)
    niestety nie z funkcja przyjmowania kasy

  • 4. Data: 2007-10-17 21:39:25
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> wrote:

    > Więc zacząłbym chyba od BZWBK, bo trohę osób ma też konto w
    > mBanku...
    > Jak ugryźć temat? Do kogo zadzwonić? Lokalny oddział banku?

    Raczej nie lokalny oddział, raczej centrala (jakiś wydział d/s
    bankomatów?), zwłaszcza, jeśli to duża firma.
    U mnie w firmie stoi bańkomat, a w czasie, jak go stawiali była
    wielka akcja namawiania pracowników na zakładanie kont w banku,
    który był z tym bankomatem ożeniony - superwarunki (znaczy tak
    akwizytor twierdził), superkredyty dla chętnych, pamiątkowe
    długopisy w prezencie dla podpisujących umowę - może to też jest
    dobra droga?

    J.

  • 5. Data: 2007-10-18 06:29:22
    Od: "Grześ" <p...@S...o2.pl>

> [...]
    > superkredyty dla chętnych, pamiątkowe długopisy w prezencie dla
    > podpisujących umowę - może to też jest dobra droga?

    Postaw sobie bankomat Cashnet24 (też należy do BZWBK). Stawiasz go za swoją
    kasę lub wynajmujesz od producenta i a potem masz udział w prowizjach.
    Opłacalność jest przy min. 1500 operacji na miesiąc. Każda osoba płaci
    prowizję za wypłatę.

  • 6. Data: 2007-10-18 07:08:43
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Grześ pisze:

> [...]
    > kasę lub wynajmujesz od producenta i a potem masz udział w prowizjach.
    > Opłacalność jest przy min. 1500 operacji na miesiąc. Każda osoba płaci

    Cashnet24 nie jest traktowany jako bankomat sieci BZWBK?

  • 7. Data: 2007-10-18 07:26:27
    Od: "Grześ" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości

    > Cashnet24 nie jest traktowany jako bankomat sieci BZWBK?

    nie, jest on obsługiwany przez bzwbk ale traktowany jest jako "obcy" dla
    wszystkich wypłacających, z kartami bzwbk też

  • 8. Data: 2007-10-24 16:56:07
    Od: Przemek84 <p...@g...com>

    On 18 Paź, 09:26, "Grześ" <p...@S...o2.pl> wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Nawara"
    > <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w

    > nie, jest on obsługiwany przez bzwbk ale traktowany jest jako "obcy" dla
    > wszystkich wypłacających, z kartami bzwbk też

    Polecam http://gcs-sa.pl/, firma bardzo szybko sie rozwija i oferuje
    najbardziej bezawaryjny sprzęt na naszym rynku.

  • 9. Data: 2007-10-25 06:53:55
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Przemek84 pisze:

    > Polecam http://gcs-sa.pl/, firma bardzo szybko sie rozwija i oferuje
    > najbardziej bezawaryjny sprzęt na naszym rynku.

    Tylko, że płatny dla posiadaczy kart we wszystkich bankach, chyba że
    karta ma bezpłatne wypłaty w *wszystkich* bankomatach. Dobrze myślę?

    Czyli dla klientów PKO, mBanku i ING min 5zł za wypłatę gotówki.

    Sebastian

  • 10. Data: 2007-10-29 22:53:54
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

> [...]

    >Polecam http://gcs-sa.pl/, firma bardzo szybko sie rozwija i oferuje
    >najbardziej bezawaryjny sprzęt na naszym rynku.

    Ciekawe na jakiej podstawie piszesz, że firma się rozwija. Nawet na stronie
    nie mają jednej lokalizacji ATM. A oferuje bankomaty Wincor-Nixdorf. Może
    dlatego, że Wincor jest właścicielem gcs? Coś mi kolego wyglądasz na
    pracownika tejże firmy...