  • 1. Data: 2007-10-17 17:09:24
    Temat: fundusze inwestycyje Aegon
    Od: Michał <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    zostałem "polecony" przez ponoć mojego znajomego doradcy finansowemu z firmy
    jak wyżej w temacie.Rzecz jest o tyle trochę dziwna,że osoba podaje, że
    pracuje w przedstawicielstwie regionalnym-czyli jak się orientuje to chyba
    reprezentuje tą firmę(jej produkty),ale chyba najkichś określonych
    zasadach. Warto w ich ofertę zainwestować jakieś pieniądze?Korzystał może
    ktoś z Państwa z ich doradców i może podzielić się opinią na temat
    współpracy z nimi?
    Pozdrawiam
    <M>

  • 2. Data: 2007-10-17 18:52:49
    Temat: Re: fundusze inwestycyje Aegon
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Michał* wrote in <news:ff5fsn$mrh$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > zasadach. Warto w ich ofertę zainwestować jakieś pieniądze?Korzystał może
    > ktoś z Państwa z ich doradców i może podzielić się opinią na temat
    > współpracy z nimi?

    pamietaj jedno przy produkcie ze składką regularną przez pierwsze 2
    lata 100% środków pochłaniają opłaty likwidacyjne jak zrezygnujesz lub
    przestaniesz płacic skladki. Pamietaj ze jest to formalnie
    ubezpieczenie na zycie z wadami i zaletami takiego ubezpieczenia

    --
    Miłość to chemia, a sex to fizyka

  • 3. Data: 2007-10-18 19:57:36
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "Michał" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zasadach. Warto w ich ofertę zainwestować jakieś pieniądze?Korzystał może
    > ktoś z Państwa z ich doradców i może podzielić się opinią na temat

    Nie warto. W skrocie, wieksza prowizja niz gdzie indziej za te same
    produkty.
    Po szczegoly odyslam do archiwum. Temat Aegon powraca co jakis
    czas.

    Pozdrawiam,
    Marcin