  • 1. Data: 2007-10-17 17:51:38
    Temat: Citi - skąd wytrzasnę umowę?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Na stacji benzynowej wypełniłem wniosek o kartę citi-bp. Wypełniłem słabo
    czytając i dopytując, trochę jak idiota, ale poniewaz kiedyś już go
    czytałem (no, tzn podobnie wyglądający wniosek z citi ;-), to czułem się
    usprawiedliwiony.

    I o ile kiedyś karty mi odmówili, to teraz przysłali. Problem tylko w tym,
    że nie mam żadnej umowy. Widać to, co podpisałem na stacji, to była umowa.
    Tylko skąd mam wytrzasnąć kopię dla siebie?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2007-10-17 18:00:50
    Temat: Re: Citi - skąd wytrzasnę umowę?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):
    > Tylko skąd mam wytrzasnąć kopię dla siebie?

    Przysla pozniej jakies ksero :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-10-17 19:12:43
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:slrnfhciva.st2.samotnik@localhost.localdomain, *Samotnik* wrote:
> [...]
    > tym, że nie mam żadnej umowy. Widać to, co podpisałem na stacji, to
    > była umowa. Tylko skąd mam wytrzasnąć kopię dla siebie?

    Podpisales umowe. Umowa jest z drugiej strony wniosku. Przysla pozniej :).
    Mozesz zawsze tego zazadac, choc np w mbanku to za kopie umowy kasuja za
    przyslanie zdrowo. A czasem to jedyny sposob zeby sie dowiedziec jak sie
    czlowiek podpisal na pierwotnej umowie ;-)
    Bo jak tylko ciut inaczej to uwalaja wniosek o rozwiazanie umowy :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2007-10-17 19:51:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> writes:

> [...]
    > dowiedziec jak sie czlowiek podpisal na pierwotnej umowie ;-)
    > Bo jak tylko ciut inaczej to uwalaja wniosek o rozwiazanie umowy :)

    Swoja droga, to wtedy maja problem - trzeba tylko miec mozliwosc
    udowodnienia, ze wypowiedzenie otrzymali.

    No chyba ze ktos rzeczywiscie wysyla "wniosek" a nie "wypowiedzenie",
    to wtedy nie wiem.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2007-10-17 20:29:08
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    darnok w <news:ff5mt8$fms$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    > w mbanku to za kopie umowy kasuja za
    > przyslanie zdrowo. A czasem to jedyny sposob zeby sie dowiedziec jak sie
    > czlowiek podpisal na pierwotnej umowie ;-)

    I co Ci z tego przyjdzie, ze wiesz jak sie podpisałeś na umowie o
    prowadzenie rachunku?

    > Bo jak tylko ciut inaczej to uwalaja wniosek o rozwiazanie umowy :)

    Czyli a priori uniemożliwiają wypowiedzenie umowy klientom, którzy np.
    ulegli wypadkowi, i dłoń, którą podpisywali umowę mają niesprawną? :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2007-10-17 20:39:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> wrote in message

> [...]
    > czlowiek podpisal na pierwotnej umowie ;-)
    > Bo jak tylko ciut inaczej to uwalaja wniosek o rozwiazanie umowy :)

    A to dziwne, bo wlasnie wczoraj zlozylem wniosek o zamkniecie karty przez
    Citiphone. Moze glos porownuja w takim przykadku ;).

    MK

  • 7. Data: 2007-10-17 20:51:11
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On 17 Oct 2007 20:29:08 GMT, 'Tom N' wrote:

    > I co Ci z tego przyjdzie, ze wiesz jak sie podpisałeś na umowie o
    > prowadzenie rachunku?

    Jeśli na jakimkolwiek wniosku pisemnym wysyłanym do mBanku podpiszesz się
    inaczej niż na umowie to wniosek ten zostanie odrzucony (np. polecenie
    zapłaty czy wypowiedzenie umowy).

    > Czyli a priori uniemożliwiają wypowiedzenie umowy klientom, którzy np.
    > ulegli wypadkowi, i dłoń, którą podpisywali umowę mają niesprawną? :)

    Nie tyle uniemożliwiają co bardzo utrudniają. Teraz nie pamiętam, ale chyba
    można było poświadczyć podpis notarialnie. Nie wiem czy obecnie nie można
    również skorzystać z mKiosku.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki