  • 1. Data: 2007-10-17 10:29:03
    Temat: Lokata 4,5 % w EURO w Niemczech
    Od: "Andrzej Szymkow" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Szanowni Państwo,

    jako polski pracownik banku w Niemczech doradzam obywatelom z Polski jak
    lokować środki pieniężne w EUR i USD.
    Do otwarcia depozytu/lokaty w naszym banku w Niemczech nie jest konieczne
    zameldowanie w Niemczech. Wystarczy zameldowanie w Polsce.
    W aktualnej ofercie posiadamy m.in.lokate 4,5 % na 12 miesięcy w walucie EUR.
    Minimalna kwota do inwestycji to 5.000 EUR
    Placówka banku mieści sie we Frankfurcie nad Odrą obok miasta Słubice ( kod
    69-100 ) w Polsce.
    Jezeli nie jest możliwy przyjazd do Frankfurtu nad Odrą to istnieje możliwość
    otwarcia depozytu lub lokaty bez wizyty w Niemczech.
    Prosze o wstępny kontakt poprzez telefon. Jeżeli byłbym nieosiągalny
    telefonicznie to proszę o e-mail z numerem telefonu.

    Z powazaniem

    Andrzej Szymków

    Tel: 0049 335 55 67 257
    Fax: 0049 335 55 67 288
    e-mail: a...@d...com

  • 2. Data: 2007-10-17 10:33:21
    Temat: Re: Lokata 4,5 % w EURO w Niemczech
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Paź, 12:29, "Andrzej Szymkow" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:
    > Szanowni Państwo,
    >
    > jako polski pracownik banku w Niemczech doradzam obywatelom z Polski jak
    > lokować środki pieniężne w EUR i USD.

    A w USD jak macie liczone oprocentowanie?
    Uwzgledniacie spadek kursu dolara i do tego % czy sam % ?

    Jak jest rozwiazana sprawa belkowego?

  • 3. Data: 2007-10-17 10:40:22
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Szymkow" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ff4o5f$3g6$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Prosze o wstępny kontakt poprzez telefon. Jeżeli byłbym nieosiągalny
    > telefonicznie to proszę o e-mail z numerem telefonu.

    A jak się podpisuje umowę, skąd wiadomo, że rachunek to mój rachunek lokaty
    na który przelałem kasę, a nie rachunek oszusta wyłudzającego kasę ???

    --
    Robert Wicik