  • 1. Data: 2007-10-17 12:21:08
    Temat: Współpraca Multibanku i inteligo :)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kupiłem sobie parę jednostek PKO/CS za pomocą CO w Multibanku. MInęło
    parę dni i pojawiły się w systemie Multi. Stały się również widoczne w
    zakładce "Inwestycje" w inteligo.
    Ot, taka ciekawostka.

    KJ

  • 2. Data: 2007-10-17 12:41:33
    Temat: Re: Współpraca Multibanku i inteligo :)
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    ale w inteligo miales juz rejestr zalozony w PKO? jesli tak to normalne

  • 3. Data: 2007-10-17 12:43:59
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Damian pisze:
    > ale w inteligo miales juz rejestr zalozony w PKO? jesli tak to normalne
    1. Co masz na myśli?
    2. Dlaczego "to normalne"? A jeśli, powiedzmy, (w inteligo) miałbym
    konto wspólne i współwłaścicielowi nie chciałbym ujawniać tego rejestru?[1]

    KJ
    [1] - szczerze mówiąc nie wiem czy ten rejestr byłby wtedy widoczny
    przez współwłaściciela.
    KJ

  • 4. Data: 2007-10-17 13:00:24
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    ja takiej sytuacji nie mam, ale niedawno ktos na grupie opisywal dokladnie
    taka sama sytuacje i podobno rejestr w danym funduszu mozna miec tylko
    jeden, poszperaj w archiwum, ja oczywiscie napisalem w skrocie

  • 5. Data: 2007-10-17 13:18:36
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Damian pisze:
    > ja takiej sytuacji nie mam, ale niedawno ktos na grupie opisywal dokladnie
    > taka sama sytuacje i podobno rejestr w danym funduszu mozna miec tylko
    > jeden, poszperaj w archiwum, ja oczywiscie napisalem w skrocie

    Na pewno nie - przynajmniej w PKO/CS, LeggMason, i pewnie paru innych -
    miałem po kilka równocześnie.

    KJ

  • 6. Data: 2007-10-17 18:06:08

    Wed, 17 Oct 2007 15:00:24 +0200, w <ff511c$hqu$1@news.onet.pl>, "Damian"
    <x...@o...pl> napisał(-a):

    > ja takiej sytuacji nie mam, ale niedawno ktos na grupie opisywal dokladnie
    > taka sama sytuacje i podobno rejestr w danym funduszu mozna miec tylko
    > jeden, poszperaj w archiwum, ja oczywiscie napisalem w skrocie

    Wątpię. Mam AIG kupione "normalnie" i przez SFIO -- przez SFIO widzę tylko
    kupiony przez SFIO.