  • 21. Data: 2007-10-18 11:10:53
    Temat: Re: KK ING - skandal :) - co za bonus?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Mithos"
    > Naliczyli mi tylko jakies nedzne odsetki (biorac pod uwage ze
    > dostalem od nich bonus 50zl to nadal jestem na plusie), ktore jednak
    > spowoduja iz stracili wlasnie klienta.

    ja tez dostalem we wrzesniu jakis bonus 50 zl ale tego samego dnia
    mi ten bonus z karty wyksiegowali - co to za akcja?

    Karta uzywana od ponad roku, w zamian za KK BZWBK
    i wlasnie przdwczoraj pani dzwonila do mnie z Katowic chyba, ze
    nie dostarczylem im dowodu zamkniecia poprzedniej karty i mam na to
    czas
    do konca miesiaca - moze dlatego mi ten bonus natychmiast wyksiegowali
    :(
    *** blad ***

  • 22. Data: 2007-10-18 19:39:45
    Temat: Re: KK ING - skandal :)
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-10-17 22:46, Adam Płaszczyca stwierdził, że:

    > Alez jesteś - Piszesz reklamacje i Twój bank przedstawia papier kiedy
    > wysłał kasę. Poza tym pisałeś, że środki wpłynęły w terminie, tylko
    > były zaksięgowane później.

    Bank nie tylko przedstawi papier kiedy wysłał kase, ale na podstawie
    komunikatów elixirowych (jakkolwiek to się zwie) jest w stanie odpisać,
    kiedy drugi bank ją otrzymał.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 23. Data: 2007-10-18 20:50:48
    Od: Michal <s...@j...be>

    On Wed, 17 Oct 2007 20:31:51 +0200, MarekZ wrote:

    > I chcesz zostać z takim nijakim ścierwem jako jedyna kartą? Hardkorowiec
    > jesteś.

    Skąd taka skrajna opinia o karcie multi?

    Michal

  • 24. Data: 2007-10-18 21:01:16
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Michal" <s...@j...be> napisał w wiadomości

    > Skąd taka skrajna opinia o karcie multi?

    Opinia przesadzona i wyolbrzymiona, ja tak lubię. :-)

    Ale to taka karta "bez wyrazu" po prostu. Niczego szczególnie złego w niej
    nie ma, ale i żadnych wyjątkowych zalet. Ma dwie fajne cechy: najlepszą
    onlajnowość, limit odnawia się "natychmiast" po spłacie karty, a nie jak to
    bywa w wiekszości banków nastepnego dnia oraz kwotową a nie procentową
    prowizją za wypłatę w bankomacie. Z kolei dramatyczna wada to powiązanie z
    rachunkiem ROR - brak możliwości spłaty przelewem z innego banku.

    marekz

  • 25. Data: 2007-10-18 21:09:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > prowizją za wypłatę w bankomacie. Z kolei dramatyczna wada to powiązanie z
    > rachunkiem ROR - brak możliwości spłaty przelewem z innego banku.

    Ale majac tam glowne konto to takie powiazanie nie jest zadna wada. Poza
    tym zaden inny bank nie chcial mi dac na ladne oczy limitu 16k :) Co
    prawda nie mam jeszcze fizycznie w rece nowej karty ale multilinia
    twierdzi, ze karta zostala juz wyslana do produkcji kilka dni temu wiec
    licze ze ja jednak dostane (chyba, ze multilinia sie myli to wtedy
    zamykam konto).

    Dzisiaj dostalem natomiast karte mBanku. O zgrozo nadruk z literek i
    cyferek juz jest czesciowo starty. Chyba nie ma kart o gorszej trwalosci
    niz to co oferuje pion bankowosci detalicznej BRE BANKU. Natomiast sama
    karta ladnie mi sie komponuje z portfelem :) Musze wykonac jakichs 6
    wymuszonych zakupow aby miec ja darmowa przez rok (aczkolwiek planuje
    polaczenie karty mBanku i ING w cos wiekszego, chcialbym MC Mistrzowska
    Raiffeisen bo to idealna karta zapasowa - 25 zl rocznie - no ile
    Raiffeisen mnie cos nie lubi bo nie chce mi dac karty :( ).

    --
    Mithos

  • 26. Data: 2007-10-18 21:18:49
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > polaczenie karty mBanku i ING w cos wiekszego, chcialbym MC Mistrzowska
    > Raiffeisen bo to idealna karta zapasowa - 25 zl rocznie - no ile

    Uważam, że nie ma sensu brać tej karty przy przenoszeniu, skoro i tak nie
    płaci się opłaty za wydanie. Chyba że do totalnego nieużywania, do klaserka
    od razu.. Jeśli wykręcisz limit to bierz VG. 58 dni g-p., 18%, limit dobowy
    gotówkowych 10k.. Nawet jak nie wykręcisz i nie będziesz chciał płacić,
    pójdzie do przeniesienia i zostanie na pewno przyjęta lepiej niż MC
    Mistrzowska. Rok to kupa czasu i tak Ci się znudzi ten MC.

    marekz

  • 27. Data: 2007-10-18 21:43:54
    Od: Michal <s...@j...be>

    On Thu, 18 Oct 2007 23:01:16 +0200, MarekZ wrote:

    > Użytkownik "Michal" <s...@j...be> napisał w wiadomości

    > Opinia przesadzona i wyolbrzymiona, ja tak lubię. :-)

    Aha, to ok :)

> [...]
    > prowizją za wypłatę w bankomacie. Z kolei dramatyczna wada to powiązanie z
    > rachunkiem ROR - brak możliwości spłaty przelewem z innego banku.

    Co do tego spłacania - parę dni temu multi samo zaproponowało mi wydanie kk
    na sam dowód. Dzień po podpisaniu wniosku na liście rachunków pojawił mi
    się "RACH. DO SPŁATY KARTY KREDYT.". Kiedyś już miałem kk w multi i czegoś
    takiego nie było. Domyślam się, że ta nowośc daje właśnie możliwość
    spłacania kk przelewami z zewnątrz - ale mogę się mylić oczywiście:).

    Poza tym z ichniej kk można robić przelewy i brać kredyt ratalny (na 11% -
    czyli niczego sobie). Wprawdzie niektóre inne banki też to mają, ale znaczy
    to tyle, że kk multi jest "na czasie".

    Do tego na http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/v
    isa_credit/
    jest wzmianka "będziesz mógł ustalić własne limity bezpieczeństwa dla
    różnych rodzajów transakcji, np. dla wypłat gotówki czy transakcji w
    Internecie". O ile to prawda z tymi IO (co sprawdzę jak tylko karta dotrze
    do domu), to mamy kolejną zaletę karty.

    Co prawda brakuje jakiegoś programu rabatowego czy lojalnościowego,
    verified by visa też by się przydało ;), ale chyba ogólnie nie jest taka
    zła :)

    Michał

  • 28. Data: 2007-10-18 21:55:44
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > takiego nie było. Domyślam się, że ta nowośc daje właśnie możliwość
    > spłacania kk przelewami z zewnątrz - ale mogę się mylić oczywiście:).

    No no. To byłby postęp.

    > Poza tym z ichniej kk można robić przelewy i brać kredyt ratalny (na 11% -
    > czyli niczego sobie). Wprawdzie niektóre inne banki też to mają, ale
    > znaczy
    > to tyle, że kk multi jest "na czasie".

    Przelewy prowizyjne to porażka. Raty to nie wiem, bo nie używam takich
    funkcji. Przelewy w Mille bezprowizyjne, Rajfi bezprowizyjne, BZWBK prowizja
    kwotowa 3 zł czy nic, Getin bezprowizyjne i 0% ale to jakiś ewenement z
    innego świata, Citi podobnie tylko trzeba się wykazac pewna dozą
    bezczelności :-). Jestem w trakcie "zamieniania" karty na Getin, zobaczymy
    czy nie dostanę odmowy. :-)

> [...]
    > różnych rodzajów transakcji, np. dla wypłat gotówki czy transakcji w
    > Internecie". O ile to prawda z tymi IO (co sprawdzę jak tylko karta dotrze

    O ile to prawda, to moja opinia jest jak widzę dość nieaktualna. Przestałem
    mieć tę kartę jakieś ponad 2 latka temu i od tamtego czasu nie byłem
    zainteresowany. :-)

    marekz

  • 29. Data: 2007-10-18 22:02:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > pójdzie do przeniesienia i zostanie na pewno przyjęta lepiej niż MC
    > Mistrzowska. Rok to kupa czasu i tak Ci się znudzi ten MC.

    Ja po prostu chce karty rezerwowej. Moge placic to 25zl/rok. Zreszta
    moim problemem jest to ze oni nie chce mi wydac karty :(

    --
    Mithos

  • 30. Data: 2007-10-30 19:47:45
    Od: Pete <n...@n...com>

    Mithos pisze:

    > No je teraz czekam na obiecana karte z Multi. Podobno juz sie
    > wyprodukowala. Jak ja dostane to juz innych kart nie bede potrzebowal :)

    > No jednak odsetki naliczyli.

    > A widzisz, mnie spotkalo. Zawsze mnie spotykaja w bankach same
    > ekstremalne sytuacje.

    > Raczej watpie, zeby Multi celowo opoznial przelew. Nawet jesli jednak
    > wyslali go ostatnia sesja, to tak czy inaczej powinien byc w ING 16.10.
    > A widac jednak nie byl.

    Testowo puściłem przelew ze spłatą KK do ING-u w piątek 26.10 wieczorem.
    Data realizacji jest 29.10, data księgowania - 30.10.

    Miałem malutką nadzieję, że data realizacji będzie 26.10 ;)

    --
    Pete