  • 1. Data: 2008-02-29 10:13:04
    Temat: KK Citi - epilog :)
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dzisiaj odebralem nowa KK Citi BP. Dla przypomnienia, karta dozywotnio
    darmowa (mam pisemne potwierdzenie), uzyskalem bezplatna wymiane
    "zwyklej" VISA na karte BP + dodatkowo 100 zl bonusowo na rachunek karty.

    Co ciekawe dostalem tez zwiekszenie limitu do prawie takiego poziomu
    jaki chcialem.

    Innymi slowy : wysylajac jedno proste wypowiedzenie otrzymalem duzo
    wiecej niz chcialem :)

    Mam tez pytania : czy punkty partnerskie BP beda mi sie zbieraly same
    czy musze tez gdzies sie rejestrowac ? W jaki sposob mam dokonac wymiany
    punktow na cokolwiek z programu partnerskiego ? W jaki sposob np. na
    stacji mam ladowac punkty na karte za zakupy premiowane np. plyn do
    spryskiwaczy, red bulle itp. (laduja sie same, czy tez tak jak
    "zwyczajna karte do punktow" - nie KK - obsluga musi wsadzic do
    ichniejszego czytnika) ?

    ZTCO za placanie rachunkow z KK punkty rowniez zbieram.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-02-29 10:16:50
    Temat: Re: KK Citi - epilog :)
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Mam tez pytania : czy punkty partnerskie BP beda mi sie zbieraly same czy
    > musze tez gdzies sie rejestrowac ?

    Same.

    > W jaki sposob mam dokonac wymiany punktow na cokolwiek z programu
    > partnerskiego ?

    Kupując na stronie www albo na stacji.
    https://www.bppartnerclub.pl/cwa/welcome.do
    Pierwsza rejestracja karty na stacji. Generowanie pierwszego PIN chyba także
    na stacji.

> [...]
    > tez tak jak "zwyczajna karte do punktow" - nie KK - obsluga musi wsadzic

    Same.

    > ZTCO za placanie rachunkow z KK punkty rowniez zbieram.

    Pewnie. :-)

    marekz

  • 3. Data: 2008-02-29 10:28:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Pierwsza rejestracja karty na stacji. Generowanie pierwszego PIN chyba
    > także na stacji.

    Czyli rozumiem, ze musze z ta swoja karta podjechac na stacje i ja tam
    zarejestrowac ?

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-02-29 10:31:30
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Czyli rozumiem, ze musze z ta swoja karta podjechac na stacje i ja tam
    > zarejestrowac ?

    Punkty zbierają się tak czy tak. Wydawac na stacjach też je można (chyba)
    bez rejestracji, prawdopodobnie przy pierwszym wydawaniu punktów następuje
    rejestracja.

    Rejestracja jako taka powoduje, że możesz je wydawać w serwisie www, i chyba
    tylko tyle.

    Pomimo iż na www jest napisane, że PIN można wygenerować on-line dla
    zarejestrowanej karty jest to chyba nadal nieprawdą. Pierwszy PIN musi być
    wygenerowany na stacji (czyli druga wizyta).

    marekz

  • 5. Data: 2008-02-29 10:38:52
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Punkty zbierają się tak czy tak. Wydawac na stacjach też je można
    > (chyba) bez rejestracji, prawdopodobnie przy pierwszym wydawaniu punktów
    > następuje rejestracja.

    To, ze punkty sie zbieraja to zrozumialem :)

    > Rejestracja jako taka powoduje, że możesz je wydawać w serwisie www, i
    > chyba tylko tyle.

    To tez rozumiem.

    > Pomimo iż na www jest napisane, że PIN można wygenerować on-line dla
    > zarejestrowanej karty jest to chyba nadal nieprawdą. Pierwszy PIN musi
    > być wygenerowany na stacji (czyli druga wizyta).

    Pojade sobie na stacje po prostu. Ciekawe tylko czy trafie tam na kogos
    kumatego...

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-02-29 11:51:51
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 29 Lut, 11:13, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Innymi slowy : wysylajac jedno proste wypowiedzenie otrzymalem duzo
    > wiecej niz chcialem :)

    Może by tak stworzyć jakiś serwis internetowy ze spisem porad, komu
    gdzie
    i w jaki sposób wypowiedzieć umowę i co można przez to zyskać?
    Może poprawiła by się u nas sytuacja na rynku usług ;)

    Pzdr.
    L.

  • 7. Data: 2008-02-29 14:26:27
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):
    > Pojade sobie na stacje po prostu. Ciekawe tylko czy trafie tam na kogos
    > kumatego...
    Przypilnuj, żeby odbili cały numer karty w takim żelazku jak do płacenia off-
    line. Jak nie odiją - wpisz ręcznie. Podpisz, datuj i pilnuj jak oka w głowie
    kopii, którą dostaniesz. Przyda się do złożenia reklamacji dlaczego jeszcze
    karta jest nie zarejstrowana. Po zarejestrowaniu (u mnie trwało to pół roku)
    wchodzisz na stronę BP partner club i podając email generujesz hasło do
    dostępu internetowego. Wtedy masz podgląd na zebrane punkty i możesz zamawiać
    nagrody. Podczas rejestracji podajesz maila na formularzu - dobrze użyć
    takiego, gdzie nie może być wątpliwości przy czytaniu - mi z ....ooz
    zrobili ....002.

    Rejestracja trwała pół roku bo BP potwierdza numer i typ karty w Citi.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 8. Data: 2008-02-29 16:42:13
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    Mithos napisał(a):
> [...]
    > spryskiwaczy, red bulle itp. (laduja sie same, czy tez tak jak
    > "zwyczajna karte do punktow" - nie KK - obsluga musi wsadzic do

    Przerabiałem to niecałe 2 miesiące temu. Na stacji BP (nie każdej)
    rejestrujesz kartę (wypełnił mały świstek, przepisał 8 ostatnich cyfr
    KK). Ja zamówiłem jeszcze na stronie www zwykłą kartę BP (przyda się do
    transferu punktów w przypadku np. rezygnacji z KK). Mają 21 dni na
    rejestrację i tyle dokładnie to trwało u mnie. Po potwierdzeniu na BP
    linii, że karta jest zarejestrowana, po raz drugi udajesz się na stację
    BP, przeciągają ją przez czytnik i drukują kartkę z PIN-em. Drobna
    ciekawostka: po podpięciu do jednego konta dwóch kart (zwykłej BP i KK
    Citi - dokonują tego po zgłoszeniu na BP linii) wystarczy tylko do
    jednej wygenerować PIN na stacji, bo jest on taki sam do dwóch kart :)
    Niezależnie przez którą kartę się zalogujesz do www, masz podgląd dwóch.
    Punkty zbierasz oddzielnie każdą kartą, ale możesz je w dowolnej chwili
    przerzucać między kartami - dyspozycja telefoniczna.

  • 9. Data: 2008-02-29 17:19:37
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    MrMrooz wrote:

> [...]
    > czytaniu - mi z ....ooz zrobili ....002.
    >
    > Rejestracja trwała pół roku bo BP potwierdza numer i typ karty w Citi.

    A mi się przez 2 lata nie udało i zrezygnowałem :). Zresztą, cała ta
    rejestracja nie przydaje się na wiele.

    p. m.

  • 10. Data: 2008-02-29 17:31:16
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Mithos pisze:
    > Innymi slowy : wysylajac jedno proste wypowiedzenie otrzymalem duzo
    > wiecej niz chcialem :)

    to przynajmniej oficjalnie przepros za marudzenie :-)

    Sierp