  • 1. Data: 2008-02-29 10:37:19
    Temat: Reklamacja nie swojej platnosci w Multi - epilog
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dzisiaj otrzymalem pisemna informacje, ze zlozona reklamacja zostala
    rozpatrzona pozytywnie.

    Sprawa dotyczyla frauda z mojej KK (ktos zrobil zakup MO/TO w Vodafone UK).

    Co do samej reklamacji to od razu po jej zgloszeniu kwota ta jest
    "zdejmowana" z rachunku i nie trzeba nic placic. W moim przypadku zakup
    ten zostal nawet zdjety z wyciagu (fraud mial miejsce 3 wrzesnia, a
    wyciag wygenerowal sie 5 wrzesnia) tzn. byl tam widoczny ale kwota do
    splaty zostala o niego pomniejszona.
    Ciekawostka to czas rozpatrzenia reklamacji - zostala zlozona 06
    wrzesnia 2007 r., a odpowiedz przyszla w lutym :)

    Tak czy inaczej widac, ze Multi rozpatruje takie reklamacje na korzysc
    klientow. Innymi slowy kolejny + dla tego banku.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-02-29 12:07:03
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Tak czy inaczej widac, ze Multi rozpatruje takie reklamacje na korzysc
    > klientow. Innymi slowy kolejny + dla tego banku.
    ale z tym czasem przegieli - ciekawe jakby to przebiegało gdyby kwota była duża

  • 3. Data: 2008-02-29 13:09:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Lut, 13:07, "gasper" <n...@m...pl> wrote:
    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w
    wiadomościnews:fq8nbd$9gb$1@atlantis.news.neostrada.
    pl...> Tak czy inaczej widac, ze Multi rozpatruje takie reklamacje na korzysc

    > ale z tym czasem przegieli - ciekawe jakby to przebiegało gdyby kwota była duża

    Ciekawe jak takie reklamacje wygladaja dla transakcji zdalnych nie
    wymagajacych autoryzacji przeprowadzonych karta debetowa a nie
    kredytowa - na srodkach klienta lub powodujace niedozwolone saldo
    debetowe w chwili wykonania.

  • 4. Data: 2008-03-01 14:06:45
    Od: PZ <p...@i...pl>

    krzysztofsf wrote:
> [...]
    > wymagajacych autoryzacji przeprowadzonych karta debetowa a nie
    > kredytowa - na srodkach klienta lub powodujace niedozwolone saldo
    Witam

    Mi w Londku jakos dziwnie skroili cala karte - zlota visa z citi. Bank
    zadzownil sie spytal co sie dzieje. Kilka podchwytliwych pytan. Potem
    przyszla paczka dokumentow, tylko podpisac reklamacje.

    Odnosnie splat, to ja zaplacilem, bo byly na wyciagu, ale na nastepnym
    mialem niezla nadplate :)

    pzdr
    pz

  • 5. Data: 2008-03-01 15:35:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Mar, 15:06, PZ <p...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Witam
    >
    > Mi w Londku jakos dziwnie skroili cala karte - zlota visa z citi. Bank

    Tak. Citi ma OK podejscie do KK.

    Ale ja akurat sie pytalem o karty debetowe .
    MBank wprowadza teraz mozliwosc placeniem nimi w necie i ciekawe, jak
    beda rozwiazywane podobne problemy.
    Szukam jak wyglada to w innych bankach (Inteligo, BZWBK, Polbank)
    gdzie takie platnosci sa od dawna.