  • 31. Data: 2008-03-04 17:42:11
    Temat: Re: KK Citi - epilog :)
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):
    > Żeby otrzymac punkty za paliwo (i inne zakupy na stacji BP) karta musi
    > przez czytnik kart partnerskich. A potem, jak nią zapłacisz dostajesz
    > puntky za zakup.

    Tak tez zrobilem, ale w czytniku wyskoczylo "card not aceptable" (o
    dziwo na paragonie dostalem "naliczono iles tam punktow"). Wszystko
    zweryfikuje na najbliszym wyciagu (za kilka dni) lub tez po tym jak BP
    zarejestruje mi karte (nie wiem kiedy).

    --
    Mithos

  • 32. Data: 2008-03-04 18:10:32
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Mithos wrote:

    > Tak tez zrobilem, ale w czytniku wyskoczylo "card not aceptable" (o
    > dziwo na paragonie dostalem "naliczono iles tam punktow").

    "card not accepted" (chyba) wyskakuje mi przy każdej wizycie na BP, co nie
    przeszkadza zbierać na nią punkty/odbierać "nagrody".

    Taki widać zwyczaj mają. W ING na powitanie mówią "good night", tutaj
    potwierdzają transakcję punktową komunikatem "card not accepted" :)

    p. m.

  • 33. Data: 2008-03-04 19:07:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    mvoicem napisał(a):
    > "card not accepted" (chyba) wyskakuje mi przy każdej wizycie na BP, co nie
    > przeszkadza zbierać na nią punkty/odbierać "nagrody".

    Aha :)

    > Taki widać zwyczaj mają. W ING na powitanie mówią "good night", tutaj
    > potwierdzają transakcję punktową komunikatem "card not accepted" :)

    A to mnie juz rozwalilo calkowicie :)

    --
    Mithos